not valid link...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tco, 29 sep 2004.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik log in, maak een nieuwe post, type een grote text in 30 minuten of zo klik op voorbeeld van post, not valid link, druk op vorige text weg, nou kopieer ik me tekst wel als veiligheid maar ik kopieerde net voor ik op voorbeeld van post klikte een link naar een screen shot.... ik vind dit erg vervelend.... :'-(
    kweet niet verder wat ik er over kan zeggen ben ff erg depri.. :'-( , zoveel tekst, ik haat als zoiets gebeurd want ik kan het niet meer overnieuw typen zonder er aan te denken wat ik ook al weer zei....

Naja enig commentaar.... :'-(
    Verder ruleren jullie allemaal wel en zo hoor :)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet dat je op sommige fora na 15 minuten in-actief (door op geen enkele link te klikken in 15 minuten) te zijn uitgelogd wordt.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    zwaar irritant... ben veel tekst kwijt en ik vind het altijd gruwelijk irritant om iets te moeten typen wat ik al getypt hebt omdat ik het dan altijd weer anders doe....

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    kleine bump, misschien die inactive worden weghalen of langer maken mensen bij xbw?

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik had dit met me pm's verwijderen.
    ik had alles geselecteerd en druk op verwijderen en toen ston not valid link er ook.
    daarna nog 1 keer geprobeerd en hij deed het.
    niks mis mee vind ik.

6. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Wel in het geval van hem.

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een simpele oplossing, kopieer de tekst eerst even voordat je hem post. Als je dan het probleem hebt dan heb je hem altijd nog staan en kan je hem weer plakken.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    dat deed ik ook, alleen ik plakte nog net een screenshotlink er in en klikt op volgende, dat maakt niet weg dat het gewoon om het probleem zelf gaat.

Deel Deze Pagina