Notcom Racing

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 21 nov 2005.

1. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0

Publisher: Niet bekend
    Developer: ForwardGames
    Platform(s): Xbox 360, Playstation 3 en PC
    Genre: Racing
    Release date: 2006

De Italiaanse studio ForwardGames waagt zich aan een geheel nieuwe futuristische racer. Op het eerste gezicht doet deze racer denken aan Wipeout met een vleugje Halo. (mijn fantasie..:))

Het developersteam belooft ons waanzinnige graphics, een subliem snelheidsgevoel en ongelofelijk realistische omgevingen. Mede door een eigenhandig ontwikkelt physic-engine zouden deze graphics mogelijk zijn. Over de werking van het nieuwe systeem is hier wat informatie te vinden.

Ook over de gameplay is eigenlijk nog vrij weinig informatie vrijgegeven. Wel hebben de makers al enkele Promo shots gepost met daarop de beschikbare voertuigen. Deze vliegende space mobielen zijn uitgerust met een krachtig wapenarsenaal.

Er gingen enkele geruchten dat Notcom Racing een launch titel zou worden, dit was echter weer snel van de baan, maar volgens verschillende sites zou de racer nu gepland staan voor 2006.

- Site van de developer
    - Meer screenshots

Screenshots

Promo video shots

Artworks

Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  2. Tecnomic

Tecnomic Guest

slappe wipeout aftreksel ??? :)

3. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich vind ik de game er niet verkeerd uitzien, alleen de screens zijn redelijk eentonig en het hele concept lijkt teveel op Wipeout.

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Nja als het beter word dan wipeout is het niet zo erg he.. maar de screens zien er niet echt veelbelovend uit nog..

5. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook geen probleem als de game beter wordt dan Wipeout inderdaad. :)
    Ik vind de screens niet echt slecht eigenlijk, maar verbeteringen zullen ongetwijfeld nog komen.

6. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje te vergelijken met Street Racing Syndicate...ook een schaamteloos aftreksel. Ziet er niet eens authentiek uit..

7. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Jep inderdaad te vergelijken met Street Racing Syndicate...:)
    Vind het jammer dat de game niet echt een eigen stijl heeft.......

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoezo een slap WipeOut aftreksel?
    Dat WipeOut een futuristische racer is wil niet meteen zeggen dat andere futuristische racers ook meteen kloontjes zijn, want in feite zijn dan gewoon vrijwel alle games klonen (aftreksels). Komt nog wel het meeste voor bij games met steden waarin je vrij kan lopen dat meteen als gta rip-off wordt gezien.
    Zelfs gamejourno's die zich hier geregeld aan moeten begrijpen zouden beter moeten weten.

Maar goed, vind het wel sfeervol.
    WipeOut is vele malen kleurrijker dan deze game, maar dit trekt me wel, enkel het racen ala WipeOut niet.

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  9. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook geen WipeOut aftreksel, ik vind alleen dat de game er veel op lijkt.
    Dat betekent niet dat de game ook meteen slecht is of zo, maar het heeft niet echt een eigen stijl en dat is wel een minpuntje.

10. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal niet een game zijn die ik bij de launch koop.
    als ie 20 euro mss als ik geld teveel heb :p

11. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game komt ook niet bij de launch uit....:)
    Maar ik wacht eerst nog de reviews af. De game zal ook nog wel wat uitgebreider worden, dus over wat er nu bekend is kun je eigenlijk nog niet echt oordelen.......

12. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    dit doet me ineens heel veel denken aan F-ZERO ...

dat gare nes spelletje :p

t ziet er trouwens wel leuk uit, ik ben benieuwd :)

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Doet mij ook denken aan al die futuristische race games. Op zich wel tof en zeker omdat de 360 het er fantastisch uit kan laten zien, maar ik hou meer van de precieze racers en niet de snelle

Deel Deze Pagina