[PC] Note's programma

Discussie in 'Games' gestart door studio_125, 6 nov 2004.

1. studio_125

studio_125 Guest

Ik zoek een programma waarmee je gewoon een kleine aantekening op je desktop kunt zetten, weet iemand een goede?

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je in een document of gewoon getypt op je desktop. Voor documenten kun je altijd nog en kladblok file gebruiken (doe ik ook wel eens). Anders zoek je op google voor desktop reminders of noteprogram for desktop. Ik ga ook maar eens zoeken want zoiets wil ik ook wel, als ik meer weet pm ik je wel of post ik het voor iedereen hier in deze tread!

greetz wooly

3. FabianNL

FabianNL Guest

waarom gebruik je gewoon geen kladblok? gewoon opslaan op je desktop en je bent klaar, heel simpel maar werkt perfect, toch?

4. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, je bedoeld zoiets als Atnotes ofzo?

Ik gebruik het ook, het zijn dus eigenlijk kleine reminders op je desktop :)

klik hier

5. Blokkie

Blokkie Marijuana

Leuk Bevonden:
    0
  6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt bokkie, zoals je al zag aan mijn eerdere post was ik ook op zoek naar zo'n programma. Ik heb nu post-it voor pc en is erg handig, ik zou hem meteen downloaden studio. Ik zeg niet dattha clone's prog. niet goed is maar heb meteen post-it gedownd.

greetz wooly

ps: very nice avatar hoor studio (heb hem al opgeslagen op pc)

7. studio_125

studio_125 Guest

heel erg bedankt ik ga ze ff uitproberen, maar is wel handig, kladblok vind ik toch niet zo handig... :)

/edit: tx wooly :D

8. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    atnote is supergoed, gebruik het zelf ook.

9. studio_125

studio_125 Guest

ja idd, ik heb nu ATnotes en ik vind het zelf heel erg handig (en gratis 8)) aanradertje ;)

Deel Deze Pagina