November 2004 Black month in gaming history?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kane, 31 dec 2003.

1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    bron gamez.nl
    Zal dan de laaste echte vesting van Nintendo worden uitgemoord? Als nintendo deze slag verliest gaan ze failliet.. En dat alleen omdat sony zo'n grote naamsbekendheid heeft. Als dit gebeurt koop ik nooit meer sony producten..

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    tsja hetzelfde is met Sega gebeurd..ben nooit echt fan geweest van Nintendo dus

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nou wat er ook zal uitkomen het zal wel weer niet te betalen zijn |:-

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zie Nintendo anders wel Sega achterna gaan: ze stappen uit de hardwaremarkt en worden vervolgens multi-platform top developer.
    De huidige gamesmarkt draait om een ding: geld.
    En Sony en MS hebben daar nu eenmaal veeeel meer van dan the Big-N!

5. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    Het zou pas mooi zijn als Nintendo en Mircosoft samen zouden gaan.. een soort van Xcube en GameBox...

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2

neeeeh :'-( dat zou mijn ergste nachtmerrie zijn, stel je nou eens voor Mario op een xbox, past echt niet bij de doelgroep (16+)

Op de zwarte dag dat dit nieuws bekend zou worden gemaakt begin ik met het uit het raam gooien van mijn xbox.

Gamecube hoeft van mij echt niet weg, ik vind het wel goed zo, beetje concurentie,prijzenoorlog. Voor de mensen die er van houden een leuk iets... maar niets voor mij.

7. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    kom op zeg.. das bull wat je nu zegt... mario oogt kinderachtig.. maar het is wel zeker fun.. en than again.. je hoeft die game niet te kopen..

8. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou het zou anders wel het imago van de Xbox flink om laag trekken!

9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ooit nintendo failliet gaat hoop ik dat op de 1 of andere manier toch dat nintendo nooit verloren gaat. Dat zou toch echt een zwarte bladzijde in de gamewereld zijn. Dus zou ik het zeker tof vinden als Nintendo naar microsoft gaat. Maar toch heb ik liever dat nintendo hun eigen consol blijven maken. Vooral voor de concurentie.

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    De titel klopt niet vrind ;) Vreugde & heil voor de PSP :+ Revolutie op handheld gebied als ik Sony mag geloven :p Ik kijk erg uit naar de PSP, weg met 2D, op naar 3D :D (And N-Gage sucks;))
    Tja, dat het ten nadele komt van Nintendo.. that's Business.

Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  11. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo was toch ook bezog met een 3D-chip voor de GBA. Toch...

12. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    daar doelde ik ook op, en ik zeg toch het is echter wel leuk als je er van houd.

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    staat me vaag iets van bij.. Dat was niet dat ene ''revolutionaire'' ding dat alleen in Japan was uitgekomen?

14. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    als ze nou allemaal samen komen He, noemen ze het gewoon gamestation X, want de next-gen consoles krijgen allemaal IBM chips, dus de een zal wel niet mooier zijn dan de ander

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    das goed, maak jij maar ff een fusie tussen Microsoft en Sony :D:D:D

16. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Sega en Nintedo bij elkaar, Nintenga ofzo. Kunnen ze zeer goede spellen uitbrengen voor de xbox en ps2.

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vast een gamestation x maar wie bepaald dan de prijzen?want er is geen concurentie meer dus ze kunnen de prijzen kunstmatig hoog houden.en als nintendo bij xbox komt dan weet ik zeker dat metroid prime zou verkopen en zelda......en aangezien er tog niet veel spellen van hun uitkomen gaat het imago niet omlaag maar dan zou de xbox juist in japan aantrekkelijker zijn omdat hun van dat soort spellen houden

18. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Yep dat is nog eens een marketing strategie, N en MS samen tegen de reus Sony want in Japan en al die aziatische toestanden steekt hij der met kop en schouders bovenuit. Het zou al erg interessant zijn om te zien of de nieuwe console zou verkopen? En wat nog belangrijker zou zijn of Sony veel aandeel zou verliezen door zo'n fusie? Ik zie het persoonlijk niet zover komen dat N gedwongen moet samenwerken met MS of Sega

19. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het ook niet komen tot een fusie van Nintendo en Microsoft of Nintendo en Sony. Maar ik weet wel, als het om geld gaat stampt Microsoft Sony gewoon de grond in, moeten ze alleen wel zorgen dat er veel meer goeie games naar de Xbox komen.

20. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Die psp gaat trouwens maar 60$ kosten ofzo, dat valt wel mee dus, zeker als je in euro's betaald :)
    Ik ben benieuwd

Deel Deze Pagina