he jongens! Ik vind eigenlijk dat de NTSC Cover 9 van de 10 keer mooier zijn dan de Pal covers. Check DOAX CHECK DOA3 Check: Panzer Dragon Orta (PDO ) ENZ geven jullie me gelijk? kijk het is wel leuk hoor dat er 2 verschillende covers worden gemaakt...maar dan wel a.u.b van dezelfde kwaliteit.
Heb je ook vergelijkingsmateriaal van de games die je net opnoemde? Moeilijk eens mee te worden anders...
Die covers van doa3 en doax zijn hetzelfde alleen die van pdo is anders kijk maar eens op www.tothegame.com
bij het ene spel vind ik de pal mooier en bij het andere de ntsc maar ze zijn altijd wel van dezelfde kwaliteit.
die van splintercell heeft sfeer die andere zit ie een beetje met die gun voor zich uit mja die europese cds vind ik dan wel weer cooler. hier nog 2 lelijke imo
Bij Doa3 vind ik de PAL cover beter , check maar : NTSC Cover: Btw die classic hoesjes zijn idd best ugly, waarom niet een sticker(bij SSX Tricky zit er wel een sticker op,vaag )
meestal zijn ze trouwens PRECIES hetzelfde...gebeurd af en toe dat ze verschillend zijn. Alleen bij PDO vond ik de NTSC versie mooier...voor de rest niet
joh, ik vind over het algemeen he, de PAL covers meestal iets mooier, vooral op PSone, Ps2 en Dreamcast, op xbox ben ik er niet helemaal over uit, die PAL doa3 cover vind ik eigenlijk iets mooier, idem voor panzer, die ubi games zijn weer USA mooier though... Ik vind trouwens de RTCW cover verschrikkelijk lelijk, maar we een mega vet spel!
Beter een goede game dan een goede cover toch? Mij maakt het niet zo heel erg veel uit hoe de cover is, staat bij mij toch in de kast En als ik een spel koop ga k niet af op de cover maar op de game. En kvind de meeste PAL wel mooier dan NTSC, bijv. die van Splinter Cell en DOA 3.
check http://www.tothegame.com Dan ff naar xbox>games>ff game checken, en dan zie je meteen de twee covers!