Ik zou graag de Amerikaanse versie van Top Spin kopen omdat ik binnenkort over een Amerikaanse XBox beschik. Weet iemand waar ik via internet het goedkoopst Amerikaanse games kan kopen?
Daarvoor kun je het beste bij Play-Asia of Liksang zijn. Dan heb je ook nog voordeel met de hoge Euro ten opzichte van de lagere Dollar.
Ik koop mijn spellen altijd bij http://www.videogamesplus.ca/ je bent vaak duurder uit als je NTSC games koopt. Ik zou daarom alleen de spellen kopen die niet in Nederland uit komen. Amazon.com stuurt volgens mij geen games naar Nederland toe
typ bij een zoekmachine bijvoorbeeld : google en ilse in dat je amerikaanse spellen wilt mischien geeft hij wat aan dat er iets te koop staat
Ja maar meestal wordt dat een beetje duur met verzendskosten enzo. En of ze het überhaupt wel naar Nederland sturen. Je kan idd beter kijken bij winkels die internationaal verzenden, en die zeker weten te vertrouwen zijn.
Als je in omgeving Rdam woont, zou ik adviseren om bij Futur Zone te kijken. Zowel Kruiskade als Hoogstraaten hebben vollop NTSC spellen.
Klopt inderdaad, daar heb ik regelmatig ladingen NTSC-spellen zien liggen. Dat ik daar zelf niet op ben gekomen...