[XOne] NTSC of PAL starter kit ,het verschil ?

Discussie in 'Games' gestart door XBLarge, 19 feb 2003.

1. XBLarge

XBLarge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn xbox in the States gekocht , Hij draait zowel Pal als NTSC en de rest!
    Vraag : moet ik nu mijn live starter kit eveneens in de states bestellen of kan ik die in Europa kopen (what's the difference ?) , is die (cd )starter kit multiregion zoals alle live games zijn of kan ik mijn sw.. aandoen voor mijn PALkit te installeren ?
    vb Unreal PAL werkt op mijn NTSC xbox voor diegene die het nog niet wisten !
    zo is het voor alle live games !!!!!

:{

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt dus eerst een ander probleem en dat is dat je gebanned word van live met een modchip als je een keer met je modchip (als de modchip aan stond) naar de originele dashboard bent geweest als live geinstallerd is, door bv unreal.

3. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt dus met een CC probleempje te zitten, want je kan bij een US starters kit alleen US CC nr s invullen. Anders was iedereen wel zo slim om met een US live kit online te gaan.;) ;) ;)

4. XBLarge

XBLarge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen nog niks zien! , ben nog niet verbonden geweest ! Live is nog niet geinstalleerd enkel de menu is er aanwezig , dit doe je als je unreal de 1ste maal gestart hebt! als dat zo mocht zijn gooi ik die menu eruit en begin ik opnieuw !
    Jij bent wel een broekschijter hé?:{
    Wat wel waar is is dat MS kan zijn of je een kopie draait van een game en of je een chip hebt MAAR enkel als je verbonden bent wat logisch is !!

5. XBLarge

XBLarge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een Credit card is Credit Card , VISA (INTERNATIONAAL!!!) nr is even lang in de VS of bijv in Europa !
    Op het net kan men toch ook op US met je visa kopen niet ? Explain ???????
    trouwens mocht het dan niet lukken met een NTSC kit zet ik mijn console lekker in Pal !

6. mischa

mischa Guest

1 kopie maken is legaal ik weet niet wat jullie zijken
    as tie kapot gaat kun je hem namelijk nog spelen dan :)

7. XBLarge

XBLarge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ???:+

8. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je bent toch verbonden als je live bent dus ik snap niet echt wat je bedoeld. je zegt dat ms het nu niet kan zien. dat klopt. maar als je online wil en ms detecteert een mod dan doet XBL het toch niet? je kan geen live spel spelen zonder verbonden te zijn dus ja. je bent een beetje vaag. ik ook maar ja.

maar ik kan je nie helpe met je vraag.

9. XBLarge

XBLarge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de verbinding is er nog niet ! de kit heb ik zelf nog niet ! De menu is enkel door unreal te starten geinstalleerd ! Heb een switch die mijn mod afzet en dan kan ik nog Unreal PAL opstarten (met switch uit) , vermits live spellen multiregion zijn!

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Verbinding is er wel joh, met dat menuutje dat UC installeerd kun je al verbinden.....

11. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is de grootst bullshit dat ik ooit gehoord heb want bij het instaleren van live moet je een keuze maken van de volgende landen:

usa
    engeland
    duitsland

en straks komt nederland er bij !!!

12. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb ook een NTSC xbox en ook een live starter kit kan gewoon unreal pal spelen tegen unreal NTSC zonder problemen :confused: als het kan ga ik het morgen kopen!

13. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    He voor dat iedereen me hier begint af te zeiken (wat nergens op slaat want iedereen kan wel eens een foutje maken,toch???) Hier was al eens een thread over en daarin had ene meneer X (kweet nie meer wie het was, ik zal de thread zo zoeken) een chat met de suportchat van xbox.com en daarin vertelde ze dat je bij de US starters kits alleen US CC in kan vullen.

Sorry als ik er naast zit hoor:'-( :'-( :'-(

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja je bent de lul, want als je live in het menu hebt staan is het ook geinstalleerd en de xbox heeft nu al in zijn eeprom opgeslagen dat jij een modchip hebt wat hij dus aan live verteld de eerste keer als je connect. Ik meen dit niet om je te kloten ofzo maar het is gewoon zo. Het enige wat je kan doen is een nieuwe eeprom.bin nemen maarja waar vind je die?? juist een nieuwe xbox met modchip (anders kan je hem er niet vanaf halen) zonder live geinstalleerd.

BTW: als je formateerd, format hij de eeprom niet dus dat heeft weinig nut.

Laatst bewerkt: 19 feb 2003
  15. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    vaag hoor ik snap er niet zo veel van, maar je bedoelt dus dat die hd van hem gewoon weer leeg moet??? als dat zo is dat is niet zo moeilijk, gewoon op internet te vinden die xboxdashboards. Je hd leegmaken kun je volgens mij gewoon via je pc doen. Maar voor deze niet echt legale shit moet je maar zelf op internet kijken!!!;) ;) ;)

16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nee wat ik bedoel is dat hij de eeprom moet vervangen met eentje die niet gebanned is/word. Dit staat helemaal los van de inhoud op de hd, dus formaten heeft geen zin. In die eeprom staat namelijk het serial nummer van je hd en een nummer van je xbox en hij veranderd zodra hij een modchip vind en het blijft dan ook veranderd. Om dus weer op live te komen moet je een nieuwe eeprom hebben. Maar wel eentje van een xbox die niet op live gaat (2 serials tegelijk gaat niet) en een modchip heeft (anders kan je de eeprom er niet vanaf halen) en geen live heeft geinstalleerd (anders is die ook gebanned).

Als je hem hebt vervangen dan moet je een andere dashboard erop zetten en voorkomen dat er in elk geval ooit naar de originele dashboard gaat want dan word je weer gebanned.

17. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp is die eeprom een chippie met zegmaar een unieke xbox ID. en als je er een mod chip inzet word dat nummer ect veranderd en blockt ms je van live. Of niet.

btw zit goody te slapen want wat we doen mag toch eigenlijk niet, praten over mod-chips

Laatst bewerkt: 19 feb 2003
  18. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ja hij blijft indeed lang open, en die eeprom zit in het geheugen dus geen aparte chip. en indeed met een unieke xbox code. Maar je xbox kan alleen de modchip zien als live geinstalleerd is en je naar de originele dashboard gaat terwijl de modchip aan staat.

19. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als een eeprom geen chip is, wat is het dan wel?
    leg uit a.u.b. ik ben heel benieuwd..............

20. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    het is gewoon een file in het geheugen

Deel Deze Pagina