NTSC region 0 help.

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 18 apr 2002.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke vraag:

Op http://www.dvdboxoffice.com/ staat dat de games daar regio 0 hebben dit zou betekenen dat ze gewoon overal afspeelbaar zijn dus zonder lock. Maar de xbox heeft ook ntsc en pal.

Ik vraag dit omdat ik thps2x (ja die weer ja) wil importen van ntsc aangezien dit zou kunnen met regio 0.

Heeft iemand hier het al geprobeerd of wil het proberen voor mij (en misschien nog wel anderen.)om te kijken of thps2x ntsc werkt op een pal xbox.

2. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar als we amerikaanse spellen konden spelen op onze xbox, waarom zouden we nu niet gunvalkyrie aan t spelen zijn...
    je kan dr echt wel op vertrouwen dat je die spellen niet zonder (in de toekomst) converter of mod-chip kan spelen...
    als microsoft t allemaal vrijliet dan zou het toch geen sence maken om aparte releasedates te maken voor spellen

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze leggen het in de handen van de game publishers zelf. Die moeten zelf weten of ze dat doen met de games.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Game publishers hebben denk ik wel overal locks op zitten

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he wouter je komt het ook altijd verpesten, nu ga ik huilen. :'-(

maar kan toch efe iemand het proberen?

6. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijkt ik heb een amerikaanse x-box en ik kan niet pal games er op spelen dus jij kan geen usa games op je pal x-box!!!
    begrijpt je dat nou het is zo vaak gezegt in deze forum het kan gewoon niet usa games op pal x-box =(

Deel Deze Pagina