Heel raar... In mijn Pal-versie Xbox doosje zit een NTSC-versie van Morrowind, maar hij doet het wel. Heeft iemand anders ook ntsc op zijn disk staan ??
Nah ik vind dat ze dat PAL en NTSC gedoe moeten afschaffen.. Gewoon een wereldwijde console die je overal kan gebruiken..en waar je overal games voor kan kopen..
haha te grappig gewoon allemaal region misdrukken, hebben ze toch nog een foutje gemaakt hehehehe als ze na de eerste lading dat hersteld hebben, word het nog een collectors item ook
Dat had ik dus ook. Ik had het spel in groningen gekocht en onderweg in de trein kwam ik erachter dat er ntsc op stond en ik ben er in zwolle mee terug gegaan om hem te ruilen maar daar deed ie het gewoon. Thuis doet ie het ook gewoon maar ik vind het wel een domme fout hoor!!!
Dude, waar jij allemaal niet op let als je een spel hebt gekocht, maar waarschijnlijk = het spel helemaal bekijken en het boekje helemaal doorlezen het enige wat er te doen is tegenwoordig in de trein!!!
Misschien hebben games die uitgerust zijn om in de toekomst met Live te gebruiken geen regiocode en gebruikt iedereen ntsc. (moet iemand even op de Mech Assault disk kijken)