1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NTSCxbox-Waar te koop in Ned.?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xenior, 13 aug 2002.

  1. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Even kijken of iemand nog een goedkope tip heeft. Nedgame.nl hoeft niet genoemd te worden want daar bestel ik hem als ik nergens anders wat vind. Bedankt alvast, wordt erg gewaardeerd.:)
     
  2. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Tr@ns-it heeft ze, maar k weet niet hoe duur.

    Probeer www.gamefreax.nl, dan word je doorgelinkt.
    Succes
    :)
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    je bedoelt deze link deze klikkkkuh

    andere werkt niet vanwegen: ,
     
  4. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Typisch zo'n vage shop die in het grijze gebied opereert, en zelf dus naar alle waarschijnlijkheid geen software verkoopt..

    Zal je mij dus nooit zien, ik support namelijk alleen echte gameshops zoals www.gamesenzo.nl :cool:
     
  5. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een NTSC Xbox koopt, moet je dan ook nog zo'n kabeltje kopen voor de verschillen in stroom?
     
  6. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een step down converter.
     
  7. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Hun verkopen geen NTSCxbox, zie de reden van je post niet....
     
  8. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n shop die alleen leeft van de verkoop van hardware, modchips en het ombouwen van consoles.. Ze verkopen toch geen software, dus zal het hun een worst wezen dat men lekker kopieert i.p.v. games koopt.. De handel in games wordt zo steeds minder interessant voor de eindverkoper (de winkel), dus zullen op den duur alle pure leuke gameshops verdwijnen, en kunnen we voortaan alleen nog maar games in de warenhuizen kopen, die op hun beurt weer geen enkele support of service over games kunnen geven die de gameshops wel geven (expertise van games, kletsen over games & uitproberen van games etc)..

    Ik heb zelf 2 jaar in een gamesshop gewerkt, en die hebben de gamesverkoop de deur uit gedaan omdat er geen brood meer inzat.. Klanten kwamen op den duur meer met vragen over ombouwen dan dat ze games kochten, en voor de PC verkochten we alleen maar dozen vol met CDR's etc.. Gewoon niet leuk meer..

    Dat is mijn reden..
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2002
  9. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    ???
    Leuk en aardig allemaal maar ik startte deze draad om te kijken of iemand een mooie prijs wist van een NTSCxbox. Die hebben ze daar dus niet. Snap dus nog steeds niet waarom je nou gepost hebt... Anyways, ik zit je niet te stangen, hoop alleen dat iemand nog een goeie tip heeft ipv dat we het met z'n allen over de kwaliteit van bep. gameshops gaan hebben.:)
     
  10. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
  11. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
  12. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    lees jij eens even zijn eerste post van dit topic]:-
     
  13. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Excuus, my bad.
     
  14. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang gaat dat onderweg zijn? Staat iets over airmail bla bla, gaat niet, bla bla. Anyways, wat had jij daar betaald? 315€ ofzo?
    Hoop nog ff van je te horen/lezen en dan voornl. over de wachttijd die je had.:)
     
  15. KriD

    KriD XboX FreaK

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    OFF TOPIC :

    GAMESENZO

    ZUIGT BIG TIME
     
  16. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Calibur Reageer's! asjeblief. :)
     
  17. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    KriD, ben je er soms weggestuurd omdat je te lang achter de demokast bleef hangen? LOL.. ;)
     
  18. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwahahhahaha!
    Mijn vraag qua step down converter is niet meer nodig, krijg hem er gratis bij. Was het maar alvast maandag...THPS2x!!! :9
     
  19. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik heb hem via UPS express mail besteld ik had hem binnen 2 dagen ik heb 410 euro betaald voor alles.
     
  20. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee dagen...damn, das vlot! Ik ben nu maar 250 kwijt, wilde ook niet veel meer betalen aangezien het m'n 2e doos is.
     

Deel Deze Pagina