ik kreeg net een tip van iemand die op EBgames aan het kijken was. je kunt er nu al bundle's bestellen. eenmaal de xbox 360 core bundle en de xbox 360 ultimate bundle. enkele specificaties: xbox 360 core bundle: ( $599.93 ) -Xbox 360 Core System ($299.00) -Xbox 360 Game Console -Wired Controller -Composite A/V Cable -xbox Live Silver -Xbox Live Gold 30-Day Trial -Perfect Dark Zero: Limited Edition -Dead or Alive 4 -Kameo: Elements of Power -Project Gotham Racing 3 -Extra Wired Controller -Memory Unit (required to save games without hard-drive) This bundle does not include the hard drive needed to play games created for the original Xbox xbox 360 ultimate bundle: ($699.92) -Xbox 360 Premium System ($399.00) -Xbox 360 Game Console -Wireless Controller -Combination High-Definition Component and Standard A/V Cable -20GB Hard Drive -Ethernet Cable -Headset -Bonus Media Remote -Xbox Live Silver -Xbox Live Gold 30-Day Trial -Perfect Dark Zero Limited Edition -Dead or Alive 4 -Kameo: Elements of Power -Project Gotham Racing 3 -Extra Wireless Controller -Play & Charge Kit (for extra controller) -Extra Rechargeable Battery Pack Hier even de url van de pagina waar ze deze bundles verkopen: http://www.ebgames.com/ebx/categories/systems/xbox360/ eens kijken of ze hier in nederland ook zulke bundles gaan verkopen. heb je gelijk speelplezier, in ieder geval met die ultimate bundle. het is nog wel prijzig vind ik, maarm isschien zal ut naar verloop van tijd nog wel zakken.
ja en alleen in amerika .. omdat die firma's alleen hun eigen bundels willen verkopen... deze zijn niet officieel
Dat ze er dan andere spellen bij gooien . Of dat je kan kiezen, dan wordt het namelijk wel interresant, voor ongeveer 700 euro hier in europa? Alles in één keer hebben, alleen die 4 spellen spreken mij allemaal NIET aan !
ze vekopen daar niet de premium of core system .. ze hebben eigen bundels gemaakt met spellen (en je bent dan net zo duur uit)
Die dingen staan toch al in het feiten en geruchten draadje of een ander zoals al gezegd dus boeit niet zo