Nu al of toch nog even wachten?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door phex, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. phex

phex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik zit met een dilemma, ik heb genoeg geld om een Xbox 360 Premium pakket te kopen met extra controller en de hele mikmak+Bioshock en Forza 2.

Nu is mijn vraag zal ik de Xbox 360 deze maandag al aanschaffen of kan ik beter wachten tot er wat meer bekend is over project Falcon.

Ik wil echt GRAAG bioshock spelen, en Forza 2 lijkt me ook erg vet. Maar ja als ik met even wat extra geduld een 'stabielere'(om het zo maar even te noemen) Xbox kan krijgen is dat ook wat waard..

Weten jullie al wat meer over Project Falcon, en wat zouden jullie doen?

En geen opmerkingen van fok xbox koop PS3 want het wordt sowieso een Xbox PS3 koop ik volgend jaar erbij :thumbs:

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Wacht even tot de Xbox 360 Elite uit is, de premium wordt dan ook aantrekkelijk in prijs verlaagd.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    we gaan hier verder: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

De xbox 360 is ok ... ook de falcon kan fouten bevatten, als je nog een jaar wilt wachten dan kan je wachten op het nieuwe moederbord (hefst 2008 ), maar je kan ook gewoon nu een 360 kopen en lekker gaan gamen

Bij de media markt zijn de nieuwe prijzen al ... elite 450, premium 350 core 279

NB de elite is nu een half jaar op de markt in de US en de nieuwe premiums hebben daar nu ook al HDMI echter nog geen 65nm chip (dus het duurt nog ff voor we die hier zien) in ieder geval dit jaar nog niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina