Nu Nog Xbox kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MikeB, 16 jan 2005.

  1. MikeB

    MikeB Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben net jarig geweest, en heb geld voor een Xbox. Maar nu zit ik te twijfelen of ik er een zal kopen of niet, ik heb namelijk al een PS2 en Gamecube (Gamecube speel ik niet zo vaak op :mad:)
    -De vraag is wat kan ik nog meer voor dingen kopen behalve een telefoon of mp3 speler, en is het niet overdreven om 3 consoles te hebben en een goeie pc?
    -En is het niet te laat om een Xbox te kopen met de aankomende next-gen consoles (niet PSP en DS)?
    -En welke topgames staan er nog te wachten voor de XBox?
    -En waar is hij het goedkoopst?
    -En bestaat er al een Halo 2 pack?
     
  2. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeker nog de moeite waard, heb mijn xbox al een lange tijd, maar ik zou um nog kopen. Zou zeggen, doe de gamecube weg! (misschien ook de ps2) Xbox is vele maten vetter! er is zeker een halo 2 pack, maar ik zou toch kijken of er andere aanbiedingen zijn! aangezien halo 2 toch een beetje tegenvalt....
     
  3. Laurens.

    Laurens. Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    -Het is niet overdreven als je een echte gamer bent
    -Nee, de next-gens komen op zijn vroegst pas over 1,5 jaar uit
    -Weet ik zo niet, maar er zullen er nog wel wat komen. Denk eraan dat jij ook de oude toppers kunt gaan spelen
    -Nu bij de Mediamarkt in Utrecht
    -Die is er ja, maar die is vrijwel niet meer te krijgen
     
  4. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox is zeker nog de moeite waard. Er komen nog steeds leuke titels uit.
     
  5. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Een next-gen console zal in het begin nog erg duur zijn. Ik zou er niet gelijk eentje halen zodra hij uitkomt. Een game waar ik op wacht is Pariah. Die komt ook op de pc uit, maar ik wel hem graag op een console. (Lekker op de bank voor de tv i.p.v. achter je pc, maar dat gevoel ken je wel met al twee consoles). Iets wat een Xbox verder leuk maakt is Xbox Live. Zonder veel gedoe meteen online spelen, ook als je maar vijf verloren minuutjes ergens hebt.
     
  6. firefalco

    firefalco Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik nou ook, maar ik wacht liever op de next gen consoles
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295

    iedereen kan voor zichzelf bepalen of halo2 tegenvalt. als je er veel van verwacht hebt, dan valt ie tegen, maar ik had geen hoge verwachtingen en voor mij is het gewoon 1 van de beste games op de xbox.

    ik denk dat je nu nog wel een xbox zou kunnen kopen hoor. de next gen consoles komen pas over 1,5 jaar ofzo uit. daarbij komen er nog veel vette spellen aan zoals forza motorsport, unreal championship 2, doom3.. brothers in arms, conker. noem maar op. daarbij kun je ook nog altijd de oudere toppers kopen die nu vaak nog maar 30 euro kosten.
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    @FireFalco:dan moet je wel veel geduld kunnen hebben!,
    maar on-topic: Wij kunnen natuurlijk voor jou niet bepalen of het nog de moeite waard is om een Xbox te kopen, maar ik zou het doen als ik jou was, die Next-gen consoles komen 1. pas over ongeveer 1,5 jaar uit en 2. ze zullen in het begin ongetwijfeld weer hartstikke duur zijn (net als Laurens zei).
    het voordeel van de Xbox is, dat de games vergeleken met de Cube en de PS2 net ietsjes lekkerder lopen en je geen aparte Memory card hoeft te kopen(door die vrij grote interne harde schijf).
    het enige waar ik het niet mee eens ben is de post van Netwin: Hij zegt dat het heel makkelijk is om Xbox live te krijgen, 1. je moet een creditcard hebben, 2. het is NIET gratis zoals bij de PS2 (en Cube?)!
    en over de leuke games die nog uitkomen? Vast wel! Brothers In Arms, Forza Motorsports enz. enz. enz. en nu kan je natuurlijk Halo 2 nog gewoon halen!

    Dirk jan,
     
  9. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    O sorry, als ik niet duidelijk was. Ik bedoelde dat Xbox Live erg makkelijk is als je het eenmaal hebt. Je doet je Xbox aan en kan zonder gedoe online spelen. Je hoeft je bijvoorbeeld niet druk te maken om versies en patches, dat doet het systeem voor je. En je hebt je pc er niet bij nodig.

    Een ander voordeel is ook het gemak waarmee lanparty's te houden zijn. Xboxen zijn zo neergezet en op elkaar aangesloten. Vroeger met pc's was je soms langer bezig met installeren dan met spelen. Je hebt met Xboxen niet het gedoe dat de ene meer aankan dan de ander.
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje overdreven is het wel, maar als jij heel veel van gamen houdt moet je het gewoon doen! En wat er voor andere dingen zijn dan een mp3-speler en een telefoon ligt helemaal aan wat je zelf leuk vindt...
    Nee, dat duurt nog wel een jaar ofzo en ik heb mn xbox ook pas net en ik heb er zeker geen spijt van dat ik hem zo laat heb gekocht.
    Persoonlijk vind ik de topgames die nog voor de xbox uit moeten komen GTA: san andreas, conker: live & reloaded, Splinter cell: chaos theory, ennehh, verder ken ik er niet zo veel :D maar er zijn er vast nog veeeeeeeeeeeeeel meer.
    Hij is vrijwel overal even duur
    Ja, die bestaat, bijvoorbeeld hier

    Ik hoop dat ik voldoende antwoord op je vragen heb gegeven ;)
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Die actie is allang voorbij.

    zie een post hierboven ;)
     
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik vind het ook de moeite waard naar mijn mening. Ik heb zelf ook 2 weken geleden nog een Xbox gekocht. Ben al helemaal verslaaft. Ik zou zelf die kiddy cube lekkr verkopen aan een klein kind. Die vinden de cube nog hartstikke VET. En over Xbox Live, dat is ook de moeite waard, ik heb het zelf niet, ik maak gebruik van XBC. Maar als je Xbox Live hebt dan gaat alles vanzelf. Alleen het nadeel dat je moet betalen en een credit card nodig hebt kan Xbox Live niet weerstaan. Of je mag geen credit card gebruiken van je ouders (snike888). Maar koop nou maar zo'n Xbox en verkoop die Kiddy Cube lekkr aan je kleine neefje ofzo. Veel Xbox plezier alvast als je er een koopt.

    Groeten,
    Gompy.

    /Mod Lees het [FAQ]Beleid[/FAQ] even door over het punt fanboyism. - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2005
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Anyway; je moet geheel zelf weten of je nog een Xbox koopt. Persoonlijk vind ik het kul dat je nu geen Xbox koopt omdat er over een jaar de opvolger van de Xbox eventueel al te koop is. Er komen nog een reeks topgames op uit, en er zijn al meer dan genoeg topgames op uitgekomen. Wat wil je nog meer, vraag ik me dan af?
     
  14. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de dag na de release van Halo 2 (11 november, op 12 nov dus) mn XBOX gekogt by Dixons, voor 200 met Halo 2 en 2 controllers.

    Ik d8 wl van, zou XBOX 2 niet snel uitkomen??
    Maar k t zo lees dus niet :)
    De al genoemde games lyken my ook ckr de moeite waard.
    Voordat de volgende serie consoles weer een beetje betaalbaar worden duurt het wl weer een half of heel jaar extra, dus k neem aan dat je nog veel plezier aan een XBOX kan beleven.
     
  15. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ja Cker doen, een xbox kopen :p
    Zelfs voor één jaar is het ook nog goed om Live te kopen :p

    Hoe meer livegamers, hoe meer vreugd ;)
     
  16. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Mcief, het is idd de mening van mij dat halo 2 tegenvalt! Maar het is dus ook een mening dat forza enz...vet worden!
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet helemaal zinnige opmerking in dit geval, ten eerste weer je nog helemaal niet hoe forza uiteindelijk gaat worden,
    ten tweede is halo2 zelfs als die tegen valt (vind ik trouwens niet) nog steeds een heel goed spel, en zal hij het waarschijnlijk nog mooier vinden omdat dit zijn eerste keer halo wordt.

    Mijn advies is dus: hij is nog de moeite waard, je hebt een boel eerdere spellen gemist die nu goedkoper zijn, en er komt nog genoeg moois aan.
     
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker een xbox kopen; je kunt allerlei topgames spelen ookal zijn ze al van een tijdje terug.. rijtje van verschillende topgames:

    PGR 1/2
    SC 1/2
    NG
    RBS
    Halo 1/2
    Burnout 3
    Fable
    PES 4
    etc. etc.

    Er zijn gwoon genoeg oude/huidige topgames waarmee je je nog kunt vermaken.
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk. Het duurt toch nog een jaar voordat de xbox 2 uitkomt dus tot die tijd een xbox kopen is geen probleem ;)
     
  20. MikeB

    MikeB Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag even gekeken in Amsterdam, maar ze hadden overal alleen maar Xbox (149,95) en Xbox Burnout 3 Pack (169,95). De massive entertainment pac was nergens en Halo 2 pack natuurlijk ook niet (die is natuurlijk l.e.)
    Maar de Ninja Gaiden pack was ook nergens meer te vinden, en om nou een XBox te kopen voor 150 plus nog een spel van 60 hoeft van mij niet want ik wil even tot de 200 € gaan en beginnen met 1 a 2 spellen. Dus dan koop ik liever een pack, maar Burnout 3 heb ik al voor de PS2. Dus morgen nog ff bij de mediamarkt kijken of ze packs hebben. Hoe komt het dat ze zo snel weg zijn, want die PS2 packs waren er ook altijd nog heel lang (totdat de Pstwo kwam)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2005

Deel Deze Pagina