Ik wordt nu toch echt kwaad. Bel ik vorige week. Wordt er mij verteld dat hij de 18de geprocessed is en dat ik een securicor tracking nummer krijg. Die heb ik gekregen. Dit weekend net de securicor site down.. balen, vandaag was hij weer online.. nummer ingevuld, is het geen geldig nummer. dus ik weer naar M$ gebeld. Krijg ik een mokkel aan de lijn die half doof is volgens mij, want ik moet meerdere malen mijn serial herhalen, verteld ze me ineens dat mijn application pas de 6de juni is geprossed en dat er wat mis is met de gamecodes. Nu moet ik goddomme nog eens 2 weken wachten. Iemand zin om naar M$ Nederland te rijden (kantoor in Gouda) en daar eens even de heren het vuur onder de schenen te leggen? Misschien iemand die Pieter Storms of de consumenten bond wil bellen of schrijven?
Je krijgt je spullen heus wel.. Probeer het zelf maar eens op te zetten. het wordt trouwens gedaan door eene xtrern bureau (die helpdesk)