Wie heeft hier nog NukeZone??? Het is een online spel waarbij je nx hoeft te downloaden, het speelt zich af in internet explorer. Hier vind je het: www.nukezone.nu Ik heb het sinds gisteren en vind het wel nog cool. Iemand die het heeft zin om mijn clan te joinen??? Of om samen een clan op te richten? (voor alle wannabee-mods: neen hier bestaat nog geen thread over ik heb al gezocht )
Ik heb dat best lang gespeeld tot onze clan uit elkaar viel. Wij stonden altijd top 5. maybe leuk id om met de mensen hier een clan op te richten. Tis een strategie spel. Je hebt dus land en geld. Als je iemand aanvalt (wat over land/zee en door de lucht kan) win je land en meestal ook geld. Geld krijg je bij per uur. En turns krijg je per 20 min. Met die turns kun je researchen/aanvallen/bouwen enz. En als je wat verder bent kun je ook missiles bouwen enzo, dan word het eigenlijk pas echt leuk.
Yep het is een soort rts maar dan zonder graphics gewoon in internet explorer maar veel uitgebreider. Ik heb het zelf nog maar twee dagen maar het lijkt me best wel cool! Je moet vechten en proberen land te veroveren alleen of in clanverband kan je vechten. Clan oprichten is trouwens heel makkelijk. Je kan verschillende soorten units kopen of je concentreren op defensie met bv machine geweren te stationeren... Je kent dat wel hé! Gewoon eens registeren en dan de help lezen en je gaat het wel snappen. Het is idd wel HEEL erg kut dat je maar met een bep aantal mensen ingloggd mag zijn... Tenzij je gold member wordt ofzo maar daarvoor moet je betalen en dat ga ik niet doen. Maar meestal geraak je er toch wel in hoor. Sorry dat ik geen verdere informatie gaf
rechtsonder je bericht zie je een knop met edit, je kan hier je posts veranderen zodat je niet twee hoeft te make. geen dank, Sjoerd *)
Iemand die van networth toch wel meer dan 50.000 heeft wil mijn clan joinen?? We zitten er al in met drie Jij ricardovic??
Ok is goed ik zit er al met twee andere in die wel heel xbox hebben.. Maar da's niet erg hé Er kunnen er toch 20 in een clan.
Kheb nu 500.000$ maar geen turns godverdomme. Int beign dacht ik: die turns da's voor nx nodig. Maar nu...
Zeg ricardovic hoe gaat dat precies in z'n werk als je een war voert?? Ik heb nu drie clans uitgedaagd. Alé oorlog aan verklaard Onze clan is wel nog slecht maar kheb er genomen met lagere totale networth. Moeten wij tegen héél die clan? Of bv vier tg vier? Kheb een clan uitgedaagd van een iemand die networth 300.000 ofzo had. Wij mogen dan allemaal tegen hem vechten?
Ik schop het niet omhoog dit keer ! Anders zou ik een nieuwe tread moeten maken Zijn er mensen die dit nu nog spelen ? Ik speel het nu zelf al 2 jaar ongeveer. Voor de mensen die er niks vanaf weten :" Ik heb nu mijn eigen clan, al twee rondes en we staan 81ste in de top 100 met punten Voor de mensen die er niks vanaf weten : Dat is redelijk goed aangezien er duizenden clans zijn... Misschien zijn hier nog mensen die in de topclan willen, ik heb namelijk nog 1 plaatsje vrij... Het inloggen is nu geen probleem meer, de server werkt perfect en kan veel meer users aan. Heel soms is het nog even te druk (meer als 1300 users online) maar dan moet je gewoon 5 minuutjes wachten...