Hallo,
Ik heb de TES4 Construction Set en gister probeerde ik voor de eerste keer iets te maken, ik heb de tutorial gevolgd van de Obliviwiki. Ik had een paar borden en 2 mooie zwaarden toegevoegd in de "Wawnet Inn" westen van de Imperial City.
Ik heb de instructies compleet gevolgd en dus ook op File->Save gedrukt. Dan is hij toch te zien in het spel zelf? Maargoed ik start Oblivion op en bij Date Files doe ik een kruisje bij "Oblivion.esm" en mijn "Test01.esp".
Ik laad mijn savegame van bij de deur in de "Wawnet Inn" en kijk op de plek waar ik de spullen heb neergelegd maar ze zijn er dus gewoon niet. In de Construction set liggen ze wel op de goede hoogte (ik heb ze laten vallen met F) en zijn ze gewoon wel aanwezig. Ik heb de checkbox "Initially Disabled" uitstaan. Wat kan ik doen?
Ook als ik een landschap ga painten, zeg bijvoorbeeld dat ik een groot stuk landschap met de texture Dirt01 wilt painten. Ik doe dat dan maar er blijft altijd wel een groot vierkant over die ik gewoon NIET kan painten!
http://img296.imageshack.us/img296/4846/fewfmb9.png
Als ik erover heen ga met de paintbrush gebeurt er gewoon niks, en blijft er dus een perfect vierkant over met de originele texture zoals in het plaatje te zien. Soms verandert de texture in dat vierkantje WEL maar dan krijg ik een hele andere texture. inplaats van Dirt01 krijg ik dan Leaves01 of iig iets dat ik niet wil.
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: 3 dec 2008