Oblivion goodies

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 27 mrt 2006.

1. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    yo mensen,

show hier je vette goodies die je hebt gevonden bij Oblivion.
    Bv : Ik heb nu een deadric dager (is niet zo maar speel even mee :p) hij is 230000 waard en hij is te vinden in Azura's shire.
    alleen dan moet het wel waar zijn :p

niet zo: Ik heb een hupelepup longsword en hij is ongeveer 347973 waard en hij is ergens te vinden in chorrel.

dus alles de correcte naam geven ;) .

hoeven ook niet persé wapens te zijn mag alles wezen.

en Als je een foto/piqs heb show ze ff.
    ga je gang.

2. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vlakbij de Imperial City zit een herberg en daar tegenover is een huisje van een visser, als je met hem gaat praten vraagt hij je tien shells van een speciale soort vis te brengen zodat hij met pensioen kan o.i.d. Als je die quest aanneemt en je killt 10 van die vissen geeft hij je een magische steen ofzo en die geeft je een enchantment waardoor je onder water kunt ademen....

3. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    aan al dat gevlakbij hebben we niks

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het beestje bij de naam noemen is leuk, en het dan in de start post zetten!

5. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Goed thread-idee! Kom maar op met uber-sterke items :)
    Deze had ik ook al in de algemene helpthread gepost maar herhalen kan geen kwaad ;)

Ga naar leyawiin, neem de weg de stad uit aan de oostkant en volg de weg een flink stuk naar het noorden. Je komt bij een obliviongate (west van de weg) en ietsje verder oost van de weg is een shrine met een standbeeld. Dit beeld geeft je een quest om een oog te vinden...
    Terug naar leyawiin, zoek een huis met twee hagedis achtige wezens (jeebol heet er een ofzo, sneak en luister hun gesprek af en je hoort waar ze dat ding verstopt hebben, een of andere cave aan de kust ten zuiden van leyawiin. Vindt dat ding, breng het terug en je krijgt een SKELETON KEY! Een lockpick die nooit stukgaat! En deze geeft een +40 bonus op je security dus mijn security status is nu expert! Man, zo kom je echt alle deuren binnen...
    Zwaar de moeite waard dus!

EDIT: vergeet er bij te zeggen dat je blijkbaar wel lvl 10 minimaal moet zijn...

Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet man! Maar waar is dat precies? Want vanuit Leyawiin kan je links en rechts om naar het noorden gaan!

7. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    "Ga naar leyawiin, neem de weg de stad uit aan de oostkant"

Uhm, rechts dus? _0/

8. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    blijf even ONTOPIC A.U.B.

9. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je die zwaard van glas kan vinden

10. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Tis niet echt een pwnage item, maar voor een beginnende marksman als ikzelf is de black bow vrij goed :).

Je kan ze looten van bandits helemaal in het zuiden van cyrodill. Je kan ze op een gegeven moment ook inleveren tegen cash als je een bepaalde questline hebt gedaan waarmee je knight word van een stadje in de buurt.

11. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    en vertel ff de sterkte :)

12. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    @DuttY_r0ck
    en Elendill2003 wat is de sterkte van de boog ?

13. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0

Is het niet makkelijk om met een standaard map ''goodies'' aan te wijzen. Gewoon effe met paint een stipje plaatsen, opslaan, afbeelding via www.imageshack.us hier op het forum zetten.

(Dit is alleen geen totale map...misschien dat iemand deze kan vinden online)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  14. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.329
    Ga bij imperial city de brug af en links af. het eerste fort wat je tegenkomt daar kan je op, er is een trap die naar beneden draait. In dit fort zijn een aantal skeletten en zombies. erg makkelijk allemaal. er is een spook wat shock spells op je afvuurt. Met je zwaard is deze echter vrij eenvoudig te verslaan. Maar als beloning krijg je een heleboel troep en een Ring waarmee je permanent in het donker kan kijken bye bye torches! Als je na dit fort nog verder loopt links kom je nog een fort tegen. Hierin zitten veel marauders deze zijn best pittig zeker de marauder warlord, marauder archer en nog een normale marauder waar je tegen moet vechten op het eind. Pas op voor boobytraps en probeer de marauders tegen de boobytraps te laten lopen. Als het je lukt om ze dood te maken krijg je een Spark bow(bliksem schade), Iron shield, silver arrows en nog veel meer. Ik weet echter niet meer wat ik heb alles verkocht (ruim 1000 gecasht)

15. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die (relatief makkelijk) het sterkste zwaard wil hebben (zelfs al ben je level 1):alleen kijken als je zeker weet dat het je niet uit maakt het zelf te ontdekken:

Code:
    .....................................................................................loop de brug van imperial city af en ga langs de kust links tot dat je bij een deur komt die wordt 'bewaakt' door 2 vuursmijtende beesten ( http://ongakusuki.com/images/umbralocal.png  ) . Ga daar in en versla de bijna onverslaanbare 'Umbra'. Het is geloof ik t sterkste zwaard wat er is samen met goldbrand. Gebruik je hersens bij het gevecht als je (net zoals mij) een laag level hebt, want ze hakt je neer in 2 slagen, maar o wee als je dr neer hebt en t wapen + ELBONY armor pakt......( en ja, ik heb dr zelf gevonden, al was het stomme mazzel) (als je t HELEMAAL makkelijk wilt doen: koop athesis staf voor +/- 5500 (lijkt duur, maar wacht maar tot je dr zwaard en armor jat) in marketplace in imperial, daarmee heb je dr zo neer als enige 'makkelijke' manier)
    PS....hoe krijg je zo'n mooi vakje waar je een klik op geeft en de tekst laat verschijnen bij t plaatsen van een bericht......

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xxxx[/ spoiler]

17. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n kistje ge lockpickt va very hard en daar lagen 3 glass armor items in maar ik krijg maar 1 defence punt er voor terwiujl die altijd mega goed waren bij morrowind.

er zijn ook vaak van die replica's en die kosten helemaal niks maar kunnen ook niks .

beetje jammer

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Glass armor is light armor. Je hebt gewoon een lage light armor skill.

19. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    terwijl ik dat wel als major had gedaan bij het begin.

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ...en je waarschijnlijk meer heavy armor dan light armor hebt getraind. Glass armor is nu eenmaal het sterkste light armor.

Deel Deze Pagina