Voor iedereen die (relatief makkelijk) het sterkste zwaard wil hebben (zelfs al ben je level 1):alleen kijken als je zeker weet dat het je niet uit maakt het zelf te ontdekken:
Code:
.....................................................................................loop de brug van imperial city af en ga langs de kust links tot dat je bij een deur komt die wordt 'bewaakt' door 2 vuursmijtende beesten ( http://ongakusuki.com/images/umbralocal.png ) . Ga daar in en versla de bijna onverslaanbare 'Umbra'. Het is geloof ik t sterkste zwaard wat er is samen met goldbrand. Gebruik je hersens bij het gevecht als je (net zoals mij) een laag level hebt, want ze hakt je neer in 2 slagen, maar o wee als je dr neer hebt en t wapen + ELBONY armor pakt......( en ja, ik heb dr zelf gevonden, al was het stomme mazzel) (als je t HELEMAAL makkelijk wilt doen: koop athesis staf voor +/- 5500 (lijkt duur, maar wacht maar tot je dr zwaard en armor jat) in marketplace in imperial, daarmee heb je dr zo neer als enige 'makkelijke' manier)
PS....hoe krijg je zo'n mooi vakje waar je een klik op geeft en de tekst laat verschijnen bij t plaatsen van een bericht......