oblivion. graphics

Discussie in 'Algemeen' gestart door danster360, 24 apr 2006.

1. danster360

danster360 Guest

Ben nu een aantal uurtjes aan het spelen verhaal is echt super. Maar ik vind alleen de graphics tegen vallen. Wat vinden jullie van de graphics van oblivion ben erg benieuwd

2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ja, ik had wel wat meer verwacht eigenlijk , zo super mooi is het niet..

3. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik vind het juist prachtig!
    Komt misschien ook omdat dit de eerste RPG is die ik speel, en jullie zijn misschien al wat gewend...

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Snap wel dat je de graphics vindt tegenvallen maar kijk dit maar is een keer, dat doet je nog wel een 2de keer nadenken over je uitspraak ;)

5. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk spelen jullie em dus allemaal op jullie xbox360. Maar ik speel em dus op mijn pc. Aangezien mijn pc al een beetje verouderd is loopt dit echt poep en het ziet er niet uit:mad:

Damn ik wil een nieuwe pc of een x360:)

6. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn pc ziet ie er egt _O_ uit. Dit zijn echt next-gen graphics. Ik heb um niet op de 360 gespeeld, maar op de pc is ie supermooi.

7. Limitbreaker

Limitbreaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je em op een HDTV speelt, maar probeer dat maar es!

Op mijn Bravia ziet het er echt fantastisch uit (720p)!

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een Samsung, 720p....zonder twijfel de mooiste game die ik tot nu toe gezien heb op de X360 :cool:

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn gewone PAL tv vind ik het toch wel echt tegenvallen. Ik vind ze goed genoeg, maar ik mis ontzettend veel schaduwen ook in de dungeons! Bijvoorbeeld helemaal in het begin, voordat de keizer je cel binnenkomt. In de trailers had elke object wat je op kon pakken een schaduw, zo zag je bij een borstkas de schaduw van elke rib en als kettingen heen en weer slingerden zag je de schaduw netjes mee bewegen, dat is er allemaal uit gehaald waardoor de game veel graphische kwaliteit verliest. Dat je ook een hele erge pop-up factor hebt vind ik ook wel storend niet alleen zie je bomen in de verte drastisch van detail niveau veranderen als je dichterbij komt, maar ook gras dat je gewoon met een fade tevoorschijnkomt. Jammer vind ik dat hor!

Ook is het echt gruwelijk om naar je character te kijken in 3e persoons camera standpunt, dat doet gewoon pijn aan m'n ogen!

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik speel de game zowel op een hd-beamer als op een 'gewone' 60hz grootbeeld. En die popups, schaduwproblemen ed heb je echt wel bij beide 'schermen'. Ik vind het grafisch heel erg mooi, maar dan wel met in mijn achterhoofd hoe groot deze game wel niet is.

De reden dat ik het ook op een gewone tv speel is omdat ik enorm zit te lummelen met deze game en dat enigzins zonde vind van de branduren van mijn lamp.

De graphics zijn imo dus mooi, erg mooi, maar de flaws zijn meer dan evident.

11. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Branduren?? Kan je met een beamer maar bepaald aantal uur spelen ofzo?/

12. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De lamp is na een aantal branduren versleten/op. (Zijn wel aardig wat uren, maarja ieder uur dat ie nutteloos aanstaat zou maar zeggen is dan wel zonde)

13. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Woo, das wel jammer dan van zo'n beamer. Aangezien je met Oblivion niet zo 1,2,3 klaar mee bent.

14. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, een beamerlamp heeft zo'n 1500 - 6000 branduren, dus daar ben je wel even zoet mee ;).

15. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nagaat hoe groot dit spel is zijn de grapichs aardig goed

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind je eigenlijk maar raar als je gaat klagen over de graphics.
    Ten eerste. Heb je ooit een game gezien waar de natuur zo realistisch en mooi is weergeven als in Oblivion? Overal is gras net echte bomen en stenen ik denk dat daar nu geen game tegen op kan. Ten tweede moet je even nagaan hoe groot het wel niet is. Wil je alles uitspelen dan ben je zeker 200 uur bezig (inc. side-quests).

Er zijn dingen die niet echt next-gen mooi zijn. Met name de gezichten van de characters als je met ze praat. Oké dat is niet echt next-gen maar wat boeien die gezichten nou? De game word daar echt niet door verpest voor mij hoor. Heeft iemand wel eens gewoon even in een huisje stil gestaan? Altijd beweegt er wel iets. Je ziet het licht flikkeren door de kaarsen etc. En over het 'third-person spelen' en 'het er niet uit vinden zien' vind ik ook best raar want bij mij ziet het er zeker niet slecht uit. Bij mij loop ik ook echt en de NPC's lopen ook. Sommige zeggen dat ze zo erg over de grond glijden. Daar heb ik in bijna 100 uur gameplay nog niet gezien!

Ik vind dit spel wel erg mooi, en speel het ook maar op een 37cm. TV'tje! En wat boeien de graphics van dit spel nou eigenlijk. Het ziet er al goed uit. De gameplay is nog veel beter. Waarom zou je eigenlijk klagen? Oja... even over de drawdistance en de pop-ups. Ja je merkt dit in het spel erg goed. De draw-distance is groot maar niet mooi. Al kan het wel erg mooi zijn als je in het noorden op een berg staat en dan naar de Imperial City kijkt. Maarja hoe kan zo'n groot spel dit voorkomen? De pop-ups van gras bijvoorbeeld merk je ook erg goed. 20 meter voor dat je ergens bent zie je het gras nog niet. 2 meter verder zie je opeens gras tevoorschijn komen. Achja... mij boeit het niets. De game is gewoon zeer goed. De graphics misschien niet overal even goed maar dat betekend voor mij absoluut niets!

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  17. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Oblivion dan ook voor de pc maar ik vind de graphics echt prachtig, een hele verbetering ten opzichte van morrowind

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mijne had er al 1000 opzitten toen ik hem kocht en ik heb nog zo'n 1500 te gaan. Echter Oblivion slurpt mij eigenlijk bijna net zoveel mee op een gewone tv.

DOA, GR:AW, Burnout zijn voor mij echt games waarbij ik persé op mijn beamer wil spelen.

Daarnaast kan ik echt uren door de velden van Oblivion lopen (vind de paarden echt 1000x keer niks) en ja dat vind ik zonde van mijn branduren.

19. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de graphics gewoon goed hoor.. maarja, soms zien bergen er van veraf niet echt goed uit, maarja, wat wil je dan ook met zon groot spel :)

20. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    De graphichs zijn in verhouding tot andere spellen niet te best af en toe vind ik het zelfs lelijk maar je moet wel bedenken hoe groot dit spel is. En als je dat bedenkt is het best wel mooi

Deel Deze Pagina