Ik vind je eigenlijk maar raar als je gaat klagen over de graphics.
Ten eerste. Heb je ooit een game gezien waar de natuur zo realistisch en mooi is weergeven als in Oblivion? Overal is gras net echte bomen en stenen ik denk dat daar nu geen game tegen op kan. Ten tweede moet je even nagaan hoe groot het wel niet is. Wil je alles uitspelen dan ben je zeker 200 uur bezig (inc. side-quests).
Er zijn dingen die niet echt next-gen mooi zijn. Met name de gezichten van de characters als je met ze praat. Oké dat is niet echt next-gen maar wat boeien die gezichten nou? De game word daar echt niet door verpest voor mij hoor. Heeft iemand wel eens gewoon even in een huisje stil gestaan? Altijd beweegt er wel iets. Je ziet het licht flikkeren door de kaarsen etc. En over het 'third-person spelen' en 'het er niet uit vinden zien' vind ik ook best raar want bij mij ziet het er zeker niet slecht uit. Bij mij loop ik ook echt en de NPC's lopen ook. Sommige zeggen dat ze zo erg over de grond glijden. Daar heb ik in bijna 100 uur gameplay nog niet gezien!
Ik vind dit spel wel erg mooi, en speel het ook maar op een 37cm. TV'tje! En wat boeien de graphics van dit spel nou eigenlijk. Het ziet er al goed uit. De gameplay is nog veel beter. Waarom zou je eigenlijk klagen? Oja... even over de drawdistance en de pop-ups. Ja je merkt dit in het spel erg goed. De draw-distance is groot maar niet mooi. Al kan het wel erg mooi zijn als je in het noorden op een berg staat en dan naar de Imperial City kijkt. Maarja hoe kan zo'n groot spel dit voorkomen? De pop-ups van gras bijvoorbeeld merk je ook erg goed. 20 meter voor dat je ergens bent zie je het gras nog niet. 2 meter verder zie je opeens gras tevoorschijn komen. Achja... mij boeit het niets. De game is gewoon zeer goed. De graphics misschien niet overal even goed maar dat betekend voor mij absoluut niets!
Laatst bewerkt: 25 apr 2006