Oblivion hapert :S

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lynch, 7 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynch

Lynch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu The Elder Scrolls IV: Oblivion, toen ik hem voor het eerst speelde meteen in de filmpjes geluidhaperingen (geluid viel om de zoveel tijd eventjes weg), wat bleek ik moest mijn instellingen van 50Hz naar 60Hz zetten, maar ik heb in het spel heel veel lag! Is dit normaal? Of is dit op te lossen? (Ik geloof dat hij op 50 Hz wat minder lag heeft).

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is moet je juist op 60 herz spelen. Ik speel op 60 herz, al flink wat tientallen uren en daar heb ik weinig problemen, loopt goed!

Misschien moet je de volgende keer dat je 360 opstart de A knop van je controller ingedrukt houden totdat het bethesda logo helemaal te zien is. Schijnt hij de harde schijf te defragmenteren ofzo, maar geen idee of dit framedrops verhelpt helpt. Zou het laden moeten helpen anyways, dus zou wat in kunnen zitten.

3. Lynch

Lynch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... dit is dus ook niet zeker. Heeft iemand nog een ander idee hoe ik dit kan oplossen?

4. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee wat de oplossing kan zijn.

Ik heb de game al in de kast gezet om stof te gaan verzamelen.
    Onspeelbaar...
    Elke 6 tot 14 seconden stokt de game een keer en 2 seconden daarna nog eens.
    A-knop indrukken heeft al even veel nut als opnieuw booten terwijl je het Wilhelmus op 1 been staande achterstevoren in het Swahili zingt.

En nee, het ligt niet aan de harde schijf, het is duidelijk een softwarematig probleem.
    Ach...het wachten op de volle Final Fantasy XI versie duurt niet lang meer.
    Grafisch minder maar een nucleaire megaton aan gameplay.

5. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo? Ga ik ook eens proberen, niet dat ik last heb van framedrops hoor. Maar je harde schijf defragmenteren kan nooit kwaad.

Maar dat sommige van jullie beweren dat het spel onspeelbaar is ben ik zeker niet mee eens. Bij mij loopt het gewoon lekker soepel afgezien van de laadpunten in de gebieden zelf. Maar onspeelbaar is zeer overdreven!!!

6. Lynch

Lynch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het eens aan mijn neef gevraagd en die zei ook dat je de A-knop moest inhouden totdat je dat bethesda logo ziet. Bij hem heeft het ook geholpen. Dus dat ga ik vanmiddag ook ffies proberen. Thnx:D

7. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had in een loading veld evve een haperaanval maar voor de rest speelt ie soepel, Raad ik je toch aan evve MS te bellen ofzo en effe A inhouden totdat je bij start komt, dat doe ik en dat hielp ook

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    bij mij werkt dat a wel, gebruik het al sinds het begin. Heb er nu al 45 uur op zitten in oblivion en heb nergens echt last van framedrops(alleen soms als ik buiten de steden loop)

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hey Lynch,

Dit is het verkeerde forumdeel voor je vraag. Klik om naar het oblivion forum te gaan. Mocht je na deze antwoorden nog vragen hebben kun je die in een van de threads daar kwijt.

Succes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina