bij mij laad oblivion zeer langzaam en de beelden gaan ook traag.. en nee het ligt niet aan me pal-60 instellingen, want ik heb dat namelijk al ingesteld en bij andere spellen bijvoorbeeld G.R.A.W gaat alles lekker en soepel maar bij oblivion niet kan iemand mij aub. hiermee helpen?? Alvast bedankt
Heb je een hardeschijf? Ik heb zelf btw nergens last van, laadtijden zijn niet langer dan ik gewend ben.
nu zijn we dus uitgeluld en zie je dat dit soort topics aanmekn overbodig is zon vraag kunje makkelijk in de helpthread ofzo posten. (L)
als je je console gereboot hebt, moet je dan gelijk vanaf het begin A indrukken? en tot welk laadscherm?
Aha hier had mijn vriend dus ook last van. Hij zij dat hij soms wel een minuut moest wachten waneer hij bijvoorbeeld een dungeon naar binnen liep.
Misschien beetje domme vraag, maar het rebooten van je xbox is day=t hetzelfde als m opnieuw opstarten? ER zit nl geen reset knop op de xbox. En als je dan 'a' ingedrukt houdt krijg je dan nog te zien dat je geheugen is gedefragmenteerd?
Natuurlijk heeft de 360 geen reset knop, we bedoelen met 'opnieuw opstarten' gewoon uitzetten en weer aanzetten.
dat aanzetten van de xbox en A ingedrukt houden. Werkt dat altijd? ik bedoel, eerst moet die controller inloggen op de box en dan kan ik pas A ingedrukt houden. En dat is vrij kort vind ik...