Oblivion Makin' Money Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gaudio, 28 mrt 2006.

  1. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk om een thread te hebben waar je kunt melden hoe je leuk/snel/effectief geld kunt verdienen, want ***** wat zijn er veel mooie en vooral DURE spullen te koop.

    Er zit ook een glitch in het spel waardoor je heel gemeen oneindig geld kunt pakken, maar daarmee verpest je uiteraard t spel en niet zo'n beetje ook.


    Ik zal beginnen met een makkelijke (mits je t goed uitvoerd)

    Ga naar de Arena en naast die kabouter ervoor staat een geldkist, lockpick m (lees in de lockpick thread HOE, mijn post) en vang 500 gold ZONDER bounty. Ik ben zelf van sterrenbeeld een Shadow, dus ik maakte mezelf onzichtbaar en kon zonder bounty of valse blik t geld pakken. En qua lockpick, ben zelf level 7 en niet gespecialieerd, maar met de juiste ritme heb je m met 1 pick zo open.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Alchemy, alleen je verdient er niet zoveel mee als in Morrowind.
     
  3. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    En vergt veel oefening heb ik t idee...ik maak de meest vreemde potions, maar om nou te zegge dat ik er wat mee kan....
     
  4. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je veel potions maakt, stijgt je skill toch? dan kun je weer meer met de ingrediënten die je op zak hebt.
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eten van ingrediënten, brouwen van potions, zorgen er beide voor dat je Alchemy skill stijgt. De rest van de uitleg vind je in de startpost van het Algemeen helptopic.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon de gevechten doen in de arena werkt ook goed. Had in 2 uur 5000 gold ofzo
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een handige tip om zo weinig mogelijk geld te verspillen.

    Ga een winkel binnen, ga op de toonbank staan en loop tegen de items aan zodat ze op de grond vallen. Schuif het item naar keuze uit het zicht van de verkoper (bv. bij de deur naar de kelder). De verkoper zal je volgen, dus zorg ervoor dat je met hem meeloopt naar de andere kant van de winkel. Loop nu heel snel (zodat hij je niet kan volgen) naar de plaats van het item terug, druk op sneak en pak het item.

    Let op: Tegen de items aanlopen ziet de shop keeper niet als een misdrijf, maar als je het item grabt, dan zal hij de guards roepen.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gestolen items op de grond gooien, terug oprapen en in een gewoon shopje verkopen.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Werkt dat echt 8) ? Vreemd dat de makers daar niet aan gedacht hebben :{ ...
     
  10. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, vind het wel een goeie
     
  11. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in de magic guild gewoon alle waarde volle spullen opgepakt en dan verkopen aan handelaars. Is ook een handige manier van geld verdienen want het wordt niet gezien als een misdrijf. Mischien zitten er wel andere nadelen aan vast die ik over het hooft zie maar ik denk dat het wel een goede manier is.
     
  12. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    alchemie was super in morrowind jammer hier niet zo
     
  13. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind dat zelf nog best meevallen. Als je ziet wat je qua ingredienten er in stopt en er weer uit krijgt... Best veel verschil/winst dus.
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa het is niet meer hetzelfde, is er een soort van creeper of mudcrab in oblivon trouwens?
     
  15. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Mudcrabs lopen rond aan de rand van het water rond Imperial City
     
  16. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ah sorry ik was niet duidelijk ik bedoel de net als de mudcrab die 10000 cash had bij vivec en de creeper die 5000 geld had in caldera
     
  17. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    zegmaar een trader, met heel veel geld inplaats van de standaar 100 500 ofz
     
  18. oban lagavulin

    oban lagavulin Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    genoeg is genoeg

    Oke dus jij wilt een money maker zijn?
    Wil je dit via de normale speelwijze doen en jezelf helemaal peppie slaan in b.v. de arena en trots zijn op je zuur verdiende duiten.....lees dan NIET verder...

    Wil je snel en makkelijk een hoop cash hebben en nooit meer zorgen aan je hoofd hebben hoe je daar aan komt? Lees dan WEL verder...

    Ga naar The Imperial City, Talos district. Zoek de woning van een dude genaamd “Dorian”
    Ga daar naar binnen, slacht die vent zo snel mogelijk want hij ontsnapt anders met alle gevolge bla bla...
    Enfin, als Dorian nog wat ligt te bloeden.....
    search his body, je zult zien dat hij iets van 88 gold heeft, ga op het gold staan en klik op de groene button(A) en blijf hierop klikken totdat jij vind dat het tijd is voor een feestje...LOL
    Have fun,
     
  19. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschuwing vor hierboven


    als je dat doet dan ben je het spel zo binnen no time zat.

    waarom?

    nou dat zit zo je speelt het spel om beter te worden je wil leuke armors hebben blabla
    je hebt het mischien niet zo in de gaten maar het spel draait heel erg om geld.
    als je alles kan kopen dan heb je alles al en dus speel je het spel alleen voor het eindfilmpje vind ikn en veelen die dit gaan proberen die zullen waarschijnlijk overniew beginnen of het spel verkopen omdat de drang naar rijk worden en "dat vette armor" kopen wegvalt.

    maar er zijn er altijd een paar die hebben daar geen last van.:p
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Neej, dan is heel de bedoeling van het geld weg!
    Ik was tijdje terug met 600 GOLD rijk (vond ik :p)!
    Loop nu ondertussen door het onderzoeken van CAVES en dingen verkopen met in de 3300 GOLD rond! :)
    Heerlijk en machtig gevoel...

    Dat is juist de KICK die je moet krijgen van dit spel. Echt dingen zoeken en kunnen verkopen.
     

Deel Deze Pagina