ik heb deze vraag ook al gezet in de oblivion helptreath, maar daar krijg ik geen antwoord, dus hier maar nog een keer... Ik traffel met Shadowmere naar de Imperial city, en dan staat er: you're horse is stabled outside the city gates. Dus ik denk, mooi, kan ik zo imperial city binnenlopen. maar nu wil ik weg, is mijn Shadowmere nergens te zien bij die stables, en ik ben ook al naar Dort Farragut gegaan, maar daar staat hij ook niet, en als ik naar een andere stad travel, staat er weer: you're horse is stabled outside the city gates. Maar hij staat er elke keer niet, iemand weet hoe ik dat stomme paard terug krijg, hij loopt echt elke keer weg.
Heb al antwoord gegeven in de tread over Oblivion. Voortaan alleen vragen stellen in de Oblivion thread .
Ik vraag me af waarom je eerst deze vraag in de Oblivion thread stelt en daarna een topic met deze vraag opend. Je kan ook gewoon even geduld hebben. Wat je nu doet is dus niet de bedoeling. Vragen over Oblivion dus voortaan in deze thread. Deze thread gaat dus op slot.