soms als ik Oblivion aan het spelen ben, hoor ik een geluidje dat kinkt alsof er op me cd word gekrast (een geluidje van 1 sec), nu wil ik een recommendation hallen, en elke keer als ik op recommendation druk, zegt y dat hij de disc niet kan lezen . K heb de disc al schoongemaakt, en toen ik het weer probeerde, zij die vent 1 zinnetje, en toen kon hij het weer niet lezen, is mijn 360 nou op mijn cd aant krassen ofzo??? (heb er wel meer van gehoord)
Heb ik ook en dan zegt ie dat hij hem niet kan lezen.Denk microsoft effe bellen.Mischien weten zij wat er tegen tedoen is anders sturen ze maar een niewe
was het nr van microsoft, en praten ze gewoon nl's of moet je engels praten maar ik heb da spel er bijna nooit uitgehaald, en als ik hem er wel uithaalde zat y meteen in het hoesje
Nummer staat op de site van xbox .nl als je belt krijg je een keuze menu van engels/ nederlands en dan krijg je wat je wil en dan krijg je zon gast aan de lijn.Maar ik denk niet dat ze er nu zijn het is nameijk zondag
Je kunt dit het beste even vragen in het Technische Problemen / Bugs topic of in het Oblivion topic of in het Xbox360 Algemeen vragen en opmerkingen topic. Het is daarom niet nodig om hier een speciale thread over te openen en daarom gaat deze thread op slot. Succes verder. :b: