Oblivion:Problemen na de downloads(?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door BLACE, 26 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb sinds dinsdag ochtend/begin middag de oblivion downloads, ik heb toen alleen thieves den en horse armor bekeken omdat ik die middag exames had.
    s'avonds ook niet meer gespeeld i.v.m. trainen en blokken voor volgende exames, woensdag en donderdag ook gewoon niet gespeeld omdat ik wel wat anders te doen had.
    Nu ben ik vanmorgen(vrijdag dus) weer oblivion gaan spelen en ik merkte dat er van alles mis was; het geluid was bagger(er ontbreekte veel en het kwam veeeel te laat) en de laadtijden waren enorm lang, ik moest zeker(LETTERLIJK!!:mad:) 5 minuten wachten voordat ik eindelijk in een shop kwam..
    Dit vind ik zoals jullie waarschijnlijk wel snappen vreselijk om te spelen en ik heb ook eigenlijk geen zin om zo met oblivion door te gaan.

Zijn er meer mensen met dit probleem?Of weet iemand misschien hoe dit verholpen kan worden?(iets met de harde schijf?die zit namelijk bijna vol..)

Ik wacht met belangstelling jullie reacties af,
    Mvg, Sander

2. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit de oplossing is : Het spel opstarten en de a knop inhouden tot het logo van de makers verschijnt.

3. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Oblivion zit nu eenmaal vol met bugs.

Ikzelf kan niet van mijn vampirisme afkomen omdat ik de bloodgrass niet kwijt kan.
    Voor de pc-versie is daar een bugfix voor, voor de 360 versie niet.
    Mijn Oblivion gaat lekker stof liggen vergaren in een kast op zolder.
    Bagger...weg ermee.

4. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals PmH al zegt opnieuw opstarten met "A" ingedrukt. Ik heb er zelf ook heel soms last van, maar als ik de x360 dan opnieuw opstart niet meer (als ik A maar ingedrukt houd tijdens het laden).

ook wil het soms nog wel eens schelen even je harde schijf iets leger te maken (al weet ik niet zeker of dit echt effect heeft, maar voor mijn gevoel wel)

5. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met A ingedrukt houden werkt inderdaad(in ieder geval veel beter dan wanneer ik het niet doe)
    Bedankt jonges*) _0/

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina