1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel hier al je vragen i.v.m. de Main Quest, Side Quests en Misc. Quests.

    Main Quest: Je wordt automatisch lid van de Blades of the Order of Talos (Tiber Septim), een organisatie die instaat voor het welzijn van de Septim Emperors. Uriel Septim VII is zonet door de Mythic Dawn vermoord, en het is aan jou om te weten te komen wie hun de opdracht heeft gegeven, en waar de lost heir zich bevindt.

    Side Quests: Omvatten opdrachten die je ontvangt van de volgende guilds:

    • Fighters Guild: De guild voor de echte krijgers, de bonussen zijn onbekend, maar je kan hier wel van training genieten.
      Om de guild te joinen moet je naar de verschillende guildhouses gaan en die zullen je doorverwijzen naar iemand die je een opdracht geeft.

    • Thieves Guild: Zeer nuttig voor de dieven onder ons. Hier kun je je gestolen goederen verkopen en je bounty laten kwijtschelden.
      Om de guild te joinen moet je iets stelen zodat je een bounty op je hoofd hebt staan. Ga naar een guard, selecteer 'go to jail'. Nu zal een associate van de Thieves Guild naar je toe komen.

    • Mages Guild: Hier kan je je wapens laten enchanten tegen betaling en vind je ingredienten voor het maken van potions (m.b.v. de skill ‘Alchemy’).
      Om de guild te joinen moet je bij alle guildhouses (grote steden) het respect winnen van de hoogste in rang. Daarvoor moet je telkens een korte quest doen.

    • Dark Brotherhood: De huurmoordenaars/Assassins guild. Als bonus krijg je de gevreesde poisened appels waarmee je mensen kunt vergiftigen.
      Om de guild te joinen moet je een onschuldige NPC vermoorden. (dus geen bandit, outlaw, etc.)
      De eerstvolgende keer dat je gaat slapen, zal je gewekt worden door iemand van de DB.

    • Arena: Hier kan je geld inzetten op gevechten. Ook kan je zelf vechten voor geld en d.m.v. een rangensysteem kan je uitgroeien tot Arena Champion.

    Miscellaneous Quests:
    • Counts: Je kan opdrachten uitvoeren voor 1 van de 5 counts. Deze vervangen gedeeltelijk de 3 Great Houses uit Morrowind.

    • Knights of the Thorn: Deze titel krijg je wanneer je de oblivion gate bij Cheydinhal sluit en de zoon van de count die daarin vastzit levend terug meebrengt. Die zoon zit in de orde van de Knights of the Thorn en na de reddingsactie benoemd hij je honorary knight.

    • Order of the Dragon: Deze titel krijg je wanneer je de main quest hebt uitgespeeld.

    • Knight of the White Stallion: Deze titel neem je in ontvangst na het vermoorden van de bandit leader van de Black Bow Bandits in opdracht van de count van Leyawiin.

    • Order of the Virtuous Blood: Rust wat uit in het Temple district in de imperial city en een vrouw zal je benaderen. Accepteer de quest.

    • Blackwood Company: In één van de laatste fighters guild quest moet je er infiltreren en kan je ze joinen.

    Ook zal je talloze opdrachten kunnen vervullen voor de vele NPC's die je doorheen je avontuur zal tegenkomen. Vermoord of help je ze, aan jou de keuze.

    Stel dus hier alleen vragen i.v.m. quests, gelieve het schoon on-topic te houden. Ervaringen kan je delen in het Gametopic en andere vragen kan je stellen in de Algemene Helpthread.

    Vermeld bij je vraag duidelijk over welke quest het gaat, van welke guild en opdrachtgever je de quest hebt gekregen, etc.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  2. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    eey gozzz k ben in mijn slaap gebeten door n vampier en nu als k in het licht loop gaat health eraf, wat moet k doen om hier van af te komen?????
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Cure disease spell/scroll/potion.
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey chil anders kijk je eerst of er al een thread van is als je er een wilt maken. Oblivion help thread

    Edit: O die heb je zelf gemaakt. Waarom maak je 2 dezelfde threads?
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je deze startpost las, dan wist je dat deze thread expliciet voor het bespreken van of vragen over quests is. De andere thread is voor algemene vragen, zoals weapons, armor, barters, NPC's, etc.
    En nu on-topic.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  6. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    eeey goz het luk nie hoor, k heb zo'n posion of cure desease gedaan voor en na dat k veranderd ben en t luk nie (want voordat je egt veranderd krijg je al rode ogen en kan je nog wel tegen zonlicht)
     
  7. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet voor de quests "finding your roots " 10 nittroot(of hoe je het ook schrijft) planten vinden maar dat is in een heel groot stuk bos weet iemand waar ik die makkelijk vind of kan kopen
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Chil, zou je ook in je beginpost kunnen zeggen hoe je bijvoorbeeld in die verschillende guilds terecht kunt komen? Zoals, je vermoord iemand en je kan een uitnodiging krijgen van de dark brotherhood. Maar hoe kom je bij die andere terecht,...
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is Nirnoot. Gisteren kwam ik uit de imperial city sewers en heb ik wat langs de randen van het eiland gelopen. Ik kwam er een stuk of 6 tegen geloof ik. Goed rondkijken, ze zitten soms verscholen achter rotsen. Het kan zijn dat je dit gewoon in de winkel kan kopen, want ik heb de game sinds gisteren en heb gewoon wat rondgelopen op het eiland.

    @Boss: Dat was ik van plan, maar ik weet het maar van de Mages guild en de Dark Brotherhood, die andere niet...ik heb de game nog maar net.
     
  10. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    mages guild moe je gewoon heen gaan in een stad
    Thieves guild paar keer wat stelen zodat je een bounty op je hoofd krijgt en dan (had ik ) me laten pakken door zo'n guard en toen ze k het afbetaalt kwam er een vrouw naar me toe die me uitnodigde.
    Fighters guild moe je ook gewoon even naar toe gaan in een stad dan verwijzen ze meestal naar iemand die er over gaat en daar kan je dan ook heen
     
  11. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    maat chill kan je me ff vertellen hoe je van die vampier shit afkom want die potion werkt nie weet je misschien iets anders...
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry man, ik had gelezen dat je met cure disease ervan af kon geraken, blijkbaar is dat niet het geval...
     
  13. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    de andere:
    * magesguild je bezoekt een huis van de mages guild en gaat praten met ze, je wordt daarna doorgezonden naar een andere plek.
    *thiefesguild, je steeld dingen en zorgt dat je in de bak beland, zodra je uit de bak komt staat er een boodschapper klaar om je een papier te overhandigen hoe je er bij komt.
    *Dark Brotherhood kill een onschuldige NPC, en ze komen de eerste keer dat je gaat SLAPEN (dus niet wachten ;) ) naar je toe en verteld hoe je er bij kan komen.
    *The fightersguild is net als de magesguild praat met een member en ze vertellen wat je moet doen (of dat je naar een andere lokatie moet van de guild.)

    edit// woow, das snel bn klaar met mijn tekst en het staat er al ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  14. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb een vraag: ik moet nu naar een shrine
    voor de amulet of the kings
    alleen daar word je aangevallen door vampires... wat kan je doen waardoor je niet geinfecteerd word ?!
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Om deze thread een beetje overzichtelijk te houden, zou iedereen kunnen vermelden over welke quest het gaat, van welke guild en opdrachtgever hij de quest heeft ontvangen, etc.
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    hey hey, heeft iemand Necromacer's moon al gedaan? (Mage-Guild)

    Ik snap er niets van :confused:. Je moet in begin boek halen, gedaan, dan vind je blaatje, gedaan. daarna moet je naar Dark Fissure voor de volgende "Shade of the Revenant" en als je daar bent moet je opletten voor Heavenly Lights.

    Ik ben nu in dark fissure. Heavenly light zal wel iets met de sterren of maan te maken hebben ??

    Alleen ik snap niet wat ik moet doen. Ik ben in Dark Fissure. Staat een altar voor de ingang van de grot. In het altar zit niets. In de grot zijn leuke goody's te halen, maar verder ook niets (toch?).

    Oftewel wat moet ik in dark fissure doen? ik snap het niet.

    Als iemand het weet hoor ik het graag :D

    Edit: Heb het al gevonden... een van die gaste die je vermoord had een note bij die je moest leze :confused:
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  17. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    hoevaak kun je nadat je grand champion ben geworden in de arena questline nog monsters verslaan voordat echt heel die quest is afgelopen ?
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey C H i L, wil je van de eerste post echt een walkthrough maken? Of gewoon houden wat het nu is?
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om in de paasvakantie de FAQ uit te breiden, maar een walkthrough in het nederlands...zou teveel tijd in beslag nemen voor zo weinig mensen die effectief interesse tonen. De helft stelt in de oblivion threads vragen die gewoon in de startpost van de andere helpthread staan, dus nee het zal niet voor direct zijn.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  20. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ben bezig met een side quest in Chorrol! Moet onderzoeken wie het schilderij heeft gestolen in het kasteel! Moet nu aanwijzingen zoeken en heb er 2 gevonden! Het schilderij in de westelijke toren en de verfspullen in Channel haar kamer!! Mar wat moet ik nu doen, heb het hele kasteel al nagezocht?!?!?!?!?!?!?!
    WEET IEMAND WAT IK NU MOET DOEN??????????????????????????
     

Deel Deze Pagina