1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    3x wat monsters en dieren
     
  2. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu net in the thiefs guild en kan niet verder komen bij de eerste quest te je krijgt. Je moet iets stelen en dan naar Ongar (of zo iets) om het te verkopen. Alleen als ik bij hem ben lukt het niet, terwijl ik wel al wat spullen gestolen heb.
     
  3. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook bij 1 van de eerste thieves guild quest en daar moet je ergens in zo'n tower zo'n tax blaadje jatten. Alleen wat ik ook doe, al word ik nooit opgemerkt als ik weer naar beneden ga dan arresteren ze mij toch. Hoe kun je dit het beste doen?
     
  4. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu egt vast in het verhaal, ik heb nu die 4 boeken, maar in moet nu naar een grot/dungeons en een boek stelen, en aangezien ik geen wapens mee mag... ben ik maar gaan renne, alleen lijkt wel een doolhof..

    Hoe zijn jullie daar ontsnapt????
     
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Slimmetje weet jij niet hoe ik verder kom, want als het goed is heb jij die quest al eens gehad. Is namelijk de eerste quest die je krijgt als je in The Thief Guild zit.
     
  6. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet in die quest eerst spullen stelen wat bij elkaar een waarde van 50 gold heeft. En dan moet je als je met hem praat onderaan naar barter gaan, en die gestolen spullen aan hem verkopen. Als het goed is moet het dan gelukt zijn.

    (het is trouwens simmertje, geen slimmertje ;))
     
  7. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit hier ook vast. Help! Bij de mainquest dus. In de dagon shrine.
     
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, dan kom ik bij een muur, dan staat er rechts onder: A, active Rock Wall, dan druk ik op A, en dan staat er linksbovenaan: The wall won't shift

    Ik zit er echt vast:mad:
     
  9. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het gevonden. Aan je linkerhand (als je richting dat rotsblok kijkt) zit een soort hendel. Daarmee kan je hem losmaken.

    Weet iemand hoe ik nu al mn spullen terug krijg? Ik ben nu alles kwijt heb alleen nog wat cheapy daggers. Heb al in heel veel kisten gekeken, misschien dat ik er overheen kijk. HELP!
     
  10. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie geen hendel:confused:



    Edit: gevonden, bedankt:D

    Die spullen heeft die gozer die op het ebgin met je meeliep en tegen je zei dat je achter hem aan moets lopen, hij heeft alles van, moet je ff terugjatten.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  11. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Als je door die gangen loop in de dagon shrine dan moet je echt in bijna alle kisten, barrels ect. ect. ect. kijken er liggen best veel vette goodies..
    (ga zelf nog terug om alles uittemoorden en dan állles pakke wat waarde vol is ;) )
     
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Kging per ongeluk op een paard van de Mage Guild zitten. Nu moet ik het goed maken door 20 Dragon's tongue bloemen te plukken en 20 Redworf flower's plukken... weten jullie waar ik die kan vinden?
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben nu in Chorrol die 'zoek het schilderij' quest aan het doen voor de Count, maar hoe kan ik iemand aangeven/verdenken? Als ik op accuse druk gebeurt er niks anders dan dat diegene zegt van 'en dat zeg je zonder bewijsmateriaal'

    wat moet ik doen?
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet voor de gray fox een arrow stelen van ene wizard, nu heb ik de secret passage gevonden in zijn kamer maar ik kan alleen naar een bepaald stuk waar een deur is, maar daarvoer heb ik een sleutel nodig! waar ligt die sleutel :eek:
     
  15. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu de eerste Oblivion Gate sluiten, maar na wat ventjes buiten gekilld te hebben, wat ventjes binnen gekilld te hebben zou ik niet weten waar ik naar toe moet.

    Volg ik mijn radar dan kom ik voor een soort hek/deur en dan staat er dat er een andere open is, ook vind ik een soort ander hek/deur en daar staat hetzelfde bij.
    Verder kan ik alleen nog naar die soort toren naar binnen, maar daar loop ik maar wat rondjes, ga af en toe een gang in, maar het loopt weer uit op die vuurstraal in het midden...

    Iemand enig idee?
     
  16. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de "Spies" Missie en moet nu dat ene huis doorzoeken... De eerste keer toen ik er was was er totaal nits te vinden, ik ging terug en toen stond er zo'n spion die ik dus heb vermoord. Maar de rodemarker staat nog steeds bij dat huis terwijl er echt NIETS te vinden valt :confused: iedere centimeter gehad en er is echt niets :p

    Wel staat er , nadat ik die vrouw in dat huis vermoorde, bij mijn quests dat ik verder moet zoeken in Berdan (sorry als de naam verkeerd is) Maar de rodemarker staat nog steeds op dat !@#$% huis :p
     
  17. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je ook al in de andere treath lees ff wat ik daar zei ;)
     
  18. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij de quest Unfriendly Competition, alleen wanneer sluit die winkel van die ene Thororin nou? :+
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zir daar ook, dan moet ik die gozer volgen, en wanneer die niet thuis is ( is heel vaak ) moet ik zijn huis doorzoeken, maar die is altijd opslot, en de moeilijkheid daarvan = avarage, dus meestal als ik daar in kom, moet ik in dat huis nog 1 deur unlocke, maar daar heb ik dan te weining locks voor....
     
  20. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    @SteRoger: ik heb een tip voor je voordat je aan de quest weer begin kan je beter ff naar binnen gaan met genoeg picklocks en daar de boel unlocken werkt altijd goed.
     

Deel Deze Pagina