1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Sherman,

    helaas is Oblivion (nog steeds!) bepaald niet het meest stabiele spel op de 360. Het komt al te vaak voor dat een opgeslagen spelstand niet werkt of dat een kleine fout je (soms pas veel later) enorm in de problemen brengt.

    Persoonlijk heb ik erg veel last gehad van vastlopers (specifiek met een bepaalde moord missie, dan kon ik domweg niet opslaan). Je leert daar na een paar keer ellende één ding van; SLA JE SPELSTAND HEEL VAAK OP! In feite moet je voordat je ergens moet kiezen (en een gevecht beginnen is ook een keuze) altijd je spelstand opslaan.

    In YOU geval ben je een programma fout tegen gekomen en de enige manier om die te omzeilen is een oudere spelstand te nemen en het opnieuw te proberen.
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dudes ik heb echt een super groot probleem.

    ik ben met de mage guilds quests bezig en ben nu dat ik een black soul gem moet halen in SILORN. dit is de een na laatste quest. oke geen probleem want ik kan die necro dudes met gemak aan. maar nou zit er in die cave ergens een plek met een brug waar je over moet. deze brug moet je activeren voordat je door de poort kunt.

    nou moet er ergens een pressure plate zijn, maar ik heb geen flauw idee waar die fucking plate is. weet iemand waar en hoe ik die poort open krijg zodat ik over de brug kan. echt ik zou dit zo graag willen weten, ik ben al duizende keren door die hele cave geweest om te zoeken

    kan iemand anageven waar dat ding is..

    alvast bedankt
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet echt problemen gehad in Silorn op die manier maarre die pressure plates zaten vaak achter standbeelden en in hoekjes enz. Ook moet je het niet te ver zoeken van de brug zelf af, ik heb zelden echt ver moeten zoeken voor een pressure plate in Oblivion dus hij zal waarschijnlijk in de buurt zijn van de brug. Succes :)
     
  4. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij een Deadric quest en ben bij de Azur Shrine. Ik moet hiervoor een x aantal vampieren doden. Waarschijnlijk ben ik door 1 affected,wat kan ik hier tegen doen? Een andere vampier is ontiegelijk sterk en lijkt wel alsof mijn slagen niks uithalen,weet iemand een wapen of magic spell wat hiertegen op kan?
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ben je toch al volledig veranderd in een vampier zal je deze quest moeten doen om er vanaf te geraken.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik die quest had gecomplete, en bij die King van Skingrad de reward kwam halen, kon ik maar op Reward blijven klikken en ik kreeg elke keer weer geld :eek: Zal wel een glitch zijn.
     
  7. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen,
    Ik ben nu bezig met de laatste quest van de Thieves Guild: The Ultimate Heist. Ik heb net die pijl mooi in dat slot geschoten en k wil nu het palijs naar binnen, maar als ik door die deur ga word ik altijd gezien door de bewakers, dus ik kan niet naar die monks voor de Elder Scroll=(
    Helpppp!:9
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat schijnt een soort bug te zijn, reload je savegame en hij zou het weer moeten doen denk ik.
     
  9. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Level: 20
    Guild: Mages
    Rank: Evoker
    Het gaat om de Eerste quest bij die Rank... ik moet naar een Grot en daar staan 2 mannetjes... bij die laatste moet je de teksten op de muur vertalen... en dan ? daar zit ik nogal vast want ik weet niet wat ik moet doen... Help !

    MvG, aoD g0dLikE
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die teksten betekenen de spells die je op de pilaren moet richten op dat ding in het midden. Dus waar "Fire" staat in de hoek moet je een fire spell schieten op de dichtstbijzijnde pilaar etc. Je kan die spells geloof ik ook in een chest vinden daar voor als je ze niet hebt.
     
  11. Ziggy

    Ziggy Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kan iemand me helpen Ik zit bij de Quest Where Spirits have Lease (Anvil house quest) vast.
    ik Ben bij het stukje dat ik heb die Altaar heb geactiveerd en dan zeg ie dit: After touching the altar, I heard the voice of Lorgren Benirus. He said he wished to atone for his past and make peace with the Nines. All he wished was to be whole again. This must be the way to lift the curse from Benirus Manor. I should touch his skeleton while I carry the bony hand and put an end to this madness.
    Maar waar kan ik die Rechterhand vinden?
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die ligt als het goed is boven in een kamer bij een kapotte krat. Mocht je het niet kunnen vinden ga dan naar: www.gamefaqs.com

    Succes! :)
     
  13. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    heb oblivion echt helemaal uitgespeeld, alle guilds quests, zelfs de townquests,

    alleen had ik ze uitgespeeld op mijn niet live account dus dat is balen, ben nu opnieuw begonnen als een pure mage, dus nog geen zwaard aangeraakt. ik had verwacht dat het moeilijker zou zijn maar echt het is makkelijk nu, niet normaal je bent zo snel zo sterk als mage dat had ik echt niet verwacht.

    ik doe niet aan die bullshit van 100% onzichtbaar dat vind ik niet leuk maar als je een goede mage bent is het echt vet om gewoon 5 goede spells te hebben voor nighteye damage burden conjuration en invis for 30 secs

    echt heerlijk spel blijft het toch
     

Deel Deze Pagina