Oblivion: repent your crimes wicked one - BUG

Discussie in 'Algemeen' gestart door SyKeS1, 11 apr 2009.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Hallo,

Ik ben momenteel bezig met Oblivion en heb een vampier-infectie opgelopen. Nu ik naar zon kerk wil om me helemaal te curen krijg ik steeds de boodschap "repent your crimes wicked one". Echter, ik heb helemaal geen bounty meer op mn hoofd staan en ook geen gestolen voorwerpen o.i.d. op zak...

Ik denk dat dit een bug is. Wie kan me hierbij helpen?

Groet.

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Gewoon even een guard aanspreken toch? Je kunt ook volgens mij alleen binnen 24 uur bij de kerk je vampirisme laten verhelpen.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Als ik een Guard aanspreek dan gebeurd er niets, omdat ik geen bounty op mn hoofd heb. Wanneer ik dit wel heb door hem eerst een klap op zijn kop te verkopen, en ik ga naar de bak, of ik betaal de fine, dan kan ik daarna nog niet naar die kerk om te genezen (krijg nog steeds repent your crimes wicked one).

Vampirisme krijg je nadat je geslapen hebt, dus ik kan er nu nog prima van af lijkt me..

4. diaperzombie

diaperzombie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook ooit vampier geweest en het is echt verschrikelijk vooral als je er pas laat achter komt!! de graaf van skingrad z'n vrouw is ook een vampier volgens mij krijg je bij hem de quest: "a cure for vampirism" dan moet je snachts naar een heks reizen en allemaal spullen geven om haar een drankje te laten maken...
    Hier een uitgebreide guide: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/941875/42603

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Waar het me nu om gaat is dat ik me niet kan healen bij die kerkjes. Ik ben nog geen vampier, pas als ik ga slapen...

En dat healen werkt nu dus niet. Ik heb net ergens gelezen dat het met mn fame en infamy te maken heeft. Moet ik eerst talloze questes doen om mn fame te verhogen voordat ik kan healen en dan eindelijk eens kan slapen om te levelen.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dit komt omdat je meer Infamy dan Fame hebt. Succes met dat balanceren dan!

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Is er nog en andere manier om van vampirisme af te komen voordat je het echt hebt (dus als je besmet bent) zonder gebruik te maken van die kerkjes?

8. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Cure Disease Potions

9. SysanApse

SysanApse Guest

DLC downloaden.
    Heb ik uiteindelijk ook gedaan.
    Moet je even online opzoeken welke het precies is , wat mij betreft mag je hem nog wel van mij hebben DMV DRM tool.

Deel Deze Pagina