1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion: Technische Problemen / Bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 27 mrt 2006.

  1. halofreak90

    halofreak90 Halo is beter

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Lama,, weet al wat het probleem was... ik had de spreuk die op dat wijf moest worden geschote opgevange :confused: maja.... dan ma geen opdr8 voor de mage guild met me goeie poppetje:mad:
     
  2. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je reclame weer terug in je dashboard??:{
     
  3. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is het oblivion helpforum! (en dat gaat door je gewoon op live aan te sluiten)
     
  4. Ishdur

    Ishdur Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Help!
    Ik heb de nieuwste plug-in voor oblivion gedownload, maar bij de vorige kreeg ik dan een berichtje in het spel! Hierbij krijg ik geen berichtje, en vraag me dus af hoe ik dan ooit die quest kan doen. :confused:
    Heeft iemand hetzelfde probleem, of weet iemand een oplossing? Ik vind het namelijk wel zonde als ik weer op nieuw moet downloaden.

    Grtz
     
  5. MLK85

    MLK85 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ej mensen, ik heb sinds gisteravond (rond 11 uur) een probleem met Oblivion..

    Rond die tijd vroeg live of ik een nieuwe update wilde installeren, ik had dat maar gedaan, en toen wilde ik Oblivion opstarten wat echt maar heel traag ging.

    Het lijkt alsof ik Oblivion op een pentium 1 ofzo zit te spelen, de laadtijden zijn echt verschrikkelijk langzaam.

    Het ligt niet aan het spel zelf, wat ik eerst wel dacht. Ik ben net terug van de winkel en toen ik de nieuwe copy erin duwde had ik weer precies hetzelfde probleem.

    Andere games doen het wel gewoon normaal, alleen Oblivion niet

    Ik had zelf al zoiets van misschien is er iets misgegaan met saven ofzo(ik wist t ook niet meer:p), dus had ik mijn laatste savegame verwijderd maar ook dat hielp niet.

    Kan iemand mij hier helpen of heeft iemand ooit hetzelfde probleem gehad of nog steeds heeft? Ik weet namelijk echt niet wat ik nog kan doen behalve de 360 terug naar de winkel brengen..

    Alvast bedankt
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  7. MLK85

    MLK85 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
  8. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Of vertel diejongen gewoon wat hij wil horen;) start spel op ->bij xbox360 logo houd je de A knop ingedrukt -> pas loslaten als het Bethesda logo compleet in beeld is.
    Ik had hetzelfde probleem maar het is nu voorbij(weet niet eens zeker of het wel echt werkt met die A knop maar het werd bij mij ook aangeraden en het werkte prima:))
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    die startpost is er niet voor niks he :b:
    het is een kleine moeite om daar eerst te kijken, grote kans dat je het antwoord vindt O-)
     
  10. NightHawk NL

    NightHawk NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorrie dat ik mss post wat mss al gepost is.. maar ik heb een F*cking K*t probleem:mad:.... mijn xboxje deed het eerst ook al .. oblivion niet meer willen afspelen.. en net zegt die xbox dat het een dvd is ... ik die schijf eruithalen voor de zoveelste keer.. schoonmaken .. en dan doet hij het meestal wel weer.. net zoals de voorige dvd die nu weer bij de winkel licht want ik heb er een nieuwe voor gekregen omdat de voorige het ook deed:confused:.. maargoed ik prop die ceedee er weerin .. en jah hoor het mooie filmpje krijk 'k als je em in bijv. dvd op peecee doet:confused: oooh men .. en dat blijft maar komen hoevaak je ook op nieuw opstart of in en uit de lade haald:confused:...maar battlefield en andere ''oude'' xbox spellen doen het wel .. me broertje speeld nu Halo2 erop pretty strainge aint it?! ik hoop dat jullie er wat meer van af weten of dat iemand het ook heeft gehad.. ik hoop niet dat mijn xbox naar de ***** is:p..
    en nog maals srry als het al gepost is ik heb lopen zoeken opt forum maar kon nix vinden ..

    O GOD:p
     

Deel Deze Pagina