1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion: Technische Problemen / Bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 27 mrt 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet heeft dat er wel mee te maken, die van mij kwam 1 week na de eerste release van de XBox binnen dus heeft ook nog een oude... Wie weet ligt het probleem daar wel dave.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    bij mij istie net voor de eerste keer vastgelopen

    //damn, na re-booten meteen weer :'-(
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  3. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is dat ik sinds vandaag echt absurd lange laadtijden heb gekregen in de vorm van 3 minuten als ik een huisje in of uit loop, bovendien als ik in het inventory lijstje ga kijken duurt het ontzettend lang voordat het spel reageert op een beweging binnen mijn inventory lijstje. Ik heb een 360 premium, ik heb ook geprobeerd het cache geheugen te wissen met de a knop, ik heb het cd'tje bekeken (geen krassen), andere games zoals graw en pgr3 werken prima. Tot gisteren deed Oblivion het nog prima. Ik heb de servicelijn van xbox gebeld en die gaven als tip om de harde schijf te formatteren (ben ik al mijn savegames kwijt) maar goed, is het bij jullie bekend dat dat de oplossing kan zijn? en zo niet hebben jullie hier dan een oplossing voor? ik vind het op zich niet zo'n probleem om laadschermen te hebben en even te wachten, maar dit is niet meer te spelen zo met ongeveer 3 min laadtijd per keer dat je ergens inloopt.
     
  4. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    miss teveel savegames ?
    want ik heb gemerkt dat het menuutje slomer gaat bij mij sinds ik rond de 180 savegames heb.
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zit het als volgt, ik zit inmiddels bij savegame nummer 300. Ik heb alleen maar 10 saveslots gebruikt, heel veel overwrite gebruikt. Zijn toch een hoop savegames die je nooit meer gebruikt.

    Maar goed, ik zat tegen savegame 120 aan en opeens ging het savegame menu zo ontzettend traag. Je kan 1 savegame per seconde naar beneden scrollen. Dat duurt gewoon ontzettend lang! Dus toen heb ik alle savegames (op 3 na) weggemikt in de hoop dat minder savegames, snellere menu's zouden toveren. Niet dus, hij is nog steeds traag.

    Maar ja, ik heb er mee leren leven :)
     
  6. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar 1 savegame die ik telkens opnieuw overschrijf. Anyway ik heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken en heb de HD opnieuw geformateerd (alles kwijt) maar goed, geen last meer van absurd lange laadschermen en menu's die blijven hangen of whatever. Blijf het raar vinden dat van het ene op het andere moment dit probleem is ontstaan.
     
  7. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hetzelfde probleem
    echt bij alles wat ik doe moet ik een minuut of 2 w8te ook als ik me wape equip ofzo. en er mee leren leven dat kan echt niet soms tijdens het vechten moet ik ook in een keer een minuut w8te echt heel hinderlijk
    -----

    dat cache ofzo, moet je dan a ingedrukt houden tiijdens die shit van bethaseda enzo???
     
  8. Dalgliesh

    Dalgliesh Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion is Pal-60 only...als dat je vraag was tenminste.
     
  10. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er veel dingen tegelijk berekend moeten worden, klopt. Maar vergeet niet dat dit spel voor de 360 is geschreven met megaveel capaciteit 3.2 ghz triple core processor en 512 mb geheugen. Je mag van een game die voor zo'n console geschreven is wat meer verwachten, en als dat dan al problemen geeft, dan is het aan de ontwikkelaar (Bethesda) om langer de tijd te nemen om te testen en dan de game maar wat later uit brengen. Of misschien zijn ze iets te ambitieus geweest met het spel ten opzichte van de capaciteit van de 360 (wat ik me eerlijk gezegd niet zo goed voor kan stellen). Maar ik denk dat dan beter uitpakt dan een game gehaast op de markt te brengen en iedereen die dit spel koopt te confronteren met een spel vol bugs. Maar ja, het blijft allemaal een geldkwestie.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  11. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0

    ben je dan ook je achievments en arcade games kwijt. en hoe zit het met je GT die staat tog ook op je harde schijf. ik ben namelijk ook van plan om dit te doen want het is egt nie meer leuk om zo te spele :mad:
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievements ben je niet kwijt. Profiel + arcade games wel. De arcade games waarvoor je betaald hebt kan je uiteraard opnieuw gratis downloaden.
    Je gamertag is gekoppeld aan je profiel, dus die is dan ook weg. Geen nood, gewoon account recovery doen.

    Je kan ook savegames en profielen apart verwijderen...misschien moet je alleen Oblivion eraf doen en is het alweer in orde.
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    gwoon in dashboord memory en dan oblivion verwijdere?
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bood je gewoon de mogelijkheden aan, maar heb zelf nooit problemen gehad met Oblivion, dus ik weet niet of je probleem verholpen zal zijn door alleen de savefiles te verwijderen.
     
  15. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook nie, maar gaat het gwoon probere
    zoals het nu is is er toch geen reed aan
     
  16. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Archievements ben je dan niet kwijt, want die worden namelijk samen met je XBox live profiel opgeslagen op de centrale server en nadat je je hd hebt geformatteerd, recover je je profiel weer terug en staan je archievements er ook weer in. Je Arcadegames ben je wel kwijt met name het gratis spel Hexic die je gratis bij de premium version kreeg bestaat daarna niet meer en ik zou ook geen mogelijkheid weten om dat spel via Marketplace terug te krijgen.
     
  17. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat het even weten of het ook lukt door alleen je savegames te verwijderen en of je vervolgens met een nieuwe savegame nog last hebt van de lange laadschermen.

    De jongen die ik sprak van xbox service zei mij wel, dat als je je hd had geformatteerd je er nooit meer last van zou moeten hebben. Of dit waar is weet ik nog niet, maar nadat ik geformatteerd had, heb ik tot nu toe geen last meer, maar ik heb er pas 3 uur gameplay opzitten.
     
  18. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    nope heb geen zin, de laadtijden van als je door een deur gaat zijn wel minder geworden maar nog steeds gaat het openenvan kisten en je menu heel traag.
    thnx chil :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^











    :+ geintje :+

    maar hoe doe je HDD formateren dan?
    edit heb em al.
    wel moeilijk hoor om dan op A te drukken
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  20. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    had gisteren oblivion gekocht, een paar uurtjes gespeeld en toen plots "Disk unreadable please clean the disk and reboot your console"
    ik haal hem eruit, zit er niet eens een vingerafdruk op de disk!!! Compleet zuiver. Terug erin gestoken. Megalange wachttijden, als ik mijn inventory wou openen minstens 5 min wachten. opnieuw die melding van disk unreadable
    Toen die cache eens leeggemaakt en nu krijg ik tussen elke 20-30minuten speeltijd dezelfde error.

    kga het spel terugbrengen straks en ik denk dat de kans zeer klein is dat ik met een andere kopie van oblivion terug ga komen. Kwil niet volgende week nog eens 35km (dichtsbijzijnde gameshop) oprijden om het spel opnieuw binnen te brengen.

    Maw je mag nu alvast veronderstellen dat ik PISSED ben!!!
    mijn ouders hebben al een ganse dag niets anders gehoord dan grof taalgebruik
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina