oblivion- voordelen en nadelen vergeleken bij morrowind

Discussie in 'Algemeen' gestart door sickness, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    zelf heb ik oblivion nog niet, maar ik heb hem al wel enkele uren gespeeld, ik heb al flink wat uren opzitten in de oudere versies van the elderly scrolls series en zag dus veel verschillen in deze nieuwe game en de oudere versie.

wat is jullie opgevallen aan oblivion? wat vinden jullie beter aan deze game dan zijn voorganger(s) en wat vinden jullie slechter gedaan...

-een voorbeeld wat ik veel slechter vind zijn de menus. ik vond de menus uit morrowind veel duidelijker.
    -ik vind de hoofden van de spelers raar, en vind het niet fijn als je tegen iemand aanpraat je het hoofd uitvergroot in beeld krijgt

-een voorbeeld wat ik veel beter vind zijn uiteraard de graphics
    -ook hoe magic word weergebeeld vind ik veel cooler dan eerst

ik kan hier nog honderden dingen opnoemen, maar ik ben benieuwd wat jullie nou beter of slechter vinden.

2. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist heel fijn dat je met gesprekken nu inzoomt op het hoogd.
    Net als dat alles nu gesproken is. Daardoor word je dieper in de wereld
    gesleurd en zijn de gesprekken persoonlijker, nu herken je mensen ook
    veel vaker. Minpunten? Hmm, waarschijnlijk de fast travel map. Hoewel
    ik probeer hem niet te gebruiken doe ik het uit gemakzucht wel eens, gewoon
    omdat je ff geen zin hebt in reizen. Terwijl dat eigenlijk de magie is van het
    spel, je loopt en komt langs kerkers of vind iemand in het bos, helemaal top :)

3. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk bij bijden eigenlijk, en ja ik ben ook echt tegen dat fast travel, dat hadden ze weg moeten laten. als je door de dorpen door het bos loopt is dat veel cooler en kom je veel meer tegen

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hier is een soortgelijk topic te vinden, waar alles word besproken, ook is in dit forum een topic over de beste dingen uit Oblivion.

Dicht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina