Oddworld Inhabitants kapt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NapoleJon, 17 apr 2005.

1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kut kut kut kut

Dit mag echt gewoon niet. Oddworld Inhabitants was de enige developer die nog echt goede en innovatieve spellen maakte :'-(

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Da's inderdaad minder. Heb de nieuwe game nog niet gespeeld maar Munch's odysee was wel vet!

3. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ze kappen niet echt hoor. Ze gaan het maken van de game zelf uitbesteden, en houden zo meer tijd over om nieuwe verhalen en personages te ontwikkelen. Er zullen dus nog steeds oddworld games uit blijven komen

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lorne Lanning zegt zelf dat ze kappen met games maken en zich gaan storten op het maken van films, wat nu een lucratieve business is. Ze willen de Oddworld franchise voor 100% in eigen handen houden, dus niet uitbesteden. Echt pauper de la pauper.

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan wel films maken over oddworld :{.

6. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook altijd de bedoeling

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik kan ze niet meer dan gelijk geven, maar moet zeggen dat ik hier toch wel van baal!

Ik kijk uit naar de eerste film/tv-content van ze! :D

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Even een quotje van Gamer.nl

Gewoon te triest voor woorden dat dit zomaar kan.

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Tijdens mijn interview met Lorne in december liet hij al blijken zich daar ook graag bezig mee te willen houden. Aanvankelijk wilde zijn partner Sherry veel liever films dan games maken. Het is jammer dat ze nu besloten hebben op te houden met games, omdat ik graag had willen zien wat hij op de Xbox 2 wist te toveren. Aan de andere kant, ze hebben bewezen 'computeranimatie-waardig' te zijn en ik weet zeker dat ze met een film ook succesvol kunnen zijn!

10. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Als Lorne Lanning gelijk heeft v.w.b. de gaming industrie dan gaan we een sombere toekomst tegemoet met Halo 12, Fifa 2356, Medal of Honour Back to Iraq, James Bond 00crap etc etc

11. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch al zo? Medal of honor reeks wordt uitgemelkt. Fifa reeks, en alle cups erom heen, worden uitgemelkt. EA komt elk jaar wel met een "nieuw" deel in een serie. EA is natuurlijk niet de enige. Ubisoft met Splinter Cell of Rockstar met GTA (hoewel ik niet weet hoe ze dat nog willen gaan vernieuwen), dit is al iets minder erg, want dat zijn gewoon topspellen. Er zijn gewoonweg te weinig innovatieve gamesa op de markt, uitzonderingen daargelaten. Helaas is het hun goed recht om de reeks uit te melken. Maar als ontwikkelaars en uitgevers nou eens flink op hun bek vallen, zoals met Driv3r (die wel goed verkocht heeft), misschien dat ze dan bedenken dat ze met iets nieuws moeten komen.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er jammer dat dit is gebeurt. Heel erg jammer. De Oddworld games waren/zijn top. Heel erg jammer. Dankje wel EA! :mad:

13. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Boeie, RockstarGames rouleerd toch als een ouwe... ik zal die poep niet missen xD

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  15. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u. Ook handig om het hele verhaal nog eens in het Nederlands te kunnen lezen.

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit toch wel te trappelen om een geanimeerde film van ze. Het zat er al lang aan te komen maar ik vind het mooi dat het nu definitief besloten is. Hoe goed de spellen ook waren.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Oddworld blijft ze sluiten slechts een bedrijf

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Zeer jammer, ik moet Oddworld SW nog spelen maar die lijkt me zeer vet.....het is dus jammer dat ze stoppen.

Deel Deze Pagina