't Spel is pas uit,maar ik heb al een paar vragen--> 1) Hoe kan ik aan Armor geraken? Moet ik 't zoeken op "geheime" plaarsen zoals bv. in 't GTA hidden P.'s?? 2) Waar kan ik Wasps halen? Of moet ik iets met Stingbees doen zodat ze in Wasps veranderen?
Als je met armor de munitie bedoelt , dan is het simpel. 1, Koop het in de shops. 2, Vang de beestjes die vrij lopen. Door op de beestjes te schieten met je boog , kan je ze vangen.
ik zit vast bij zo'n water station ik weet niet hoe ik bij die baas moet komen. kan iemand mij dat vertellen?
Als je rond de water station liep zie je een stenen pilaar. Deze is verstevigd met houten balken. Je moet deze houten balken kapot slaan.
ja oke pikachu daar ben ik al voorbij ik ben gewoon bij de voordeur naar binnen gegaan. maar ik bedoel dat als je daar al binnen bent en je hebt al die mannetjes gevangen, maar dan komt die eind baas en die staat op dat gebouw in het midden hoe moet ik daar dan op komen?
Bij mij kwam de eind baas al schietend op mij af. In het gebouw vindt je een touw waar je naar boven kunt klimmen. Als de eind baas buiten loopt is die de veiligste plek van de level. Eenmaal beneden kan de eind baas niet meer naar boven.
Je moet achter dat gebouw daar gaat een deur open daar moet je in. Maar nou zit ik dus bij die erna in het stadje hoe de fuck gaat hij dood?
Is dat de level waar je in een hinderlaag komt als je bij de Bounty weg komt. Als het goed heb je nog een aantal Boombats gebruik deze op de level baas. Voor zijn hulpjes gebuik ik Zappflies.
k...Ik zit hier bij een eindbaas-->zo een robot...en hoe/waarwee ik er maar niet op schiet...gaat er geen een milimeterke van zijn HP of zijn Stamina af...Hoe moet ik hem buiten westen smijte of killen?!!
Is dat die eindbaas in zo'n ronde arena met in het midden 3 van die fans waarmee je omhoog kan springen op die kleine platforms? Zo ja dan moet je telkens via 1 van die 3 fans omhoog springen op zo'n platform, die gast loopt vervolgens naar een switch om het platform waarop je staat in te laten klappen zodat je weer naar beneden valt, kijk richting zo'n switch en dan kun je die gast in zijn rug schieten. Dat is ook de enige plek waar je hem kan raken. Doe dit een aantal keer en dan ben je klaar.
@ godless volgens mij zit je bij die farm en dan zit hij op zo'n robot he... ik schoot em gewoon met stingbees naar de malle en afentoe zo'n explosion ding.... EDIT (wil geen dubbel post ): ik zit nu bij zo'n man en die heeft zulke shields en die moet ik eerst uitschieten zodat ik em kan raken... best irritant heeft iemand tips?
ik zit nu in new york die stad en dan de eerste bounty om die eindbaas aftemaken moet je in zo een arena gaan staan heeft iemand nog tips wat ik daar moet doen, want ik wordt steets neer gesnipt.