Hey! Ben nu al een paar dagen aan het kloten in een level....Ik zal proberen de level te beschrijven: Er zijn een paar opdrachten welke je moet vervullen: 1: Op een soort berg, moet je een poort dichtdoen (dit lukt!) 2: Je moet met 8 mannetjes een soort bliksem activeren, terwijl ik in de level maar 7 mannetjes kan vinden (?) (allen leven nog) 3: Je moet (volgens mij) een soort droog gelopen meertje weer vullen (?) Help me aub want ik word radeloos/agressief!! Alvast hartstikke bedankt voor reacties. ps: Gelieve geen cheats of walkthroughs.
dat 8ste mannetje is de key tot het meer vullen Hij is die ene die de wacht houd, als de poort dicht is gaat hij met je mee. Als je die al hebt, er is er ook 1 die je moet reviven. Als je die ook hebt, danne....... moet je nog ff zoeken dat meer vul je door bij dat grote altar iedereen te plaatsen
Bedankt voor je reactie! Het mannetje dat de wacht houdt, heb ik al meegeteld!! Zal misschien stom klinken: maar reviven??????? Of mijn engels is zo slecht, of ik heb waarschijnlijk wat gemist in het spel...
ja er is ergens een plek waar je mannetjes op nieuw tot leven kan wekken (reviven of Resurrection). Volgens mij zit daar een dode in te wachten tot je hem tot leven wekt. Maar ik kan er naast zitten, dit spel heb ik al eerst uitgespeeld op mn Xbox, dus is alweer bijna jaar geleden haha
Ja, die plek ken ik, je kan daar idd doden tot leven wekken alleen is er geen één dood!!! Damn, wat frustrerend... iig bedankt voor je poging!!! iemand anders nog?