oddworld

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door itwasmemememe, 13 jan 2003.

1. is munch odessy de moeite waard om m te halen???

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
  3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vindt het spel te veel van hetzelfde...

4. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik vond um zelf best tegen vallen. Als je een nieuw spel wil gaan kopen raad ik je al mijn andere spellen in me sig aan en nog wat andere zoals Unreal championship of mech assault

5. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een goede platformer zoekt dan is dit zeker een goede game! Ik zal alleen niet meer dan 35 Euro er voor betalen gewoon ff zoeken in XBW bazaar en dan kun je hem voor goedkoop krijgen want hij zeker de moeite waar vind ik.

6. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet cker hoor maar kun je niet beter Blinx kopen als ej een goeie platvormer wilt?

7. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar daar betaal je dan wel ff lekker 60 euro voor.

Trouwens deze topic staat zwaar verkeerd.

8. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het echt een goed spel de graphix vallen ook niet tegen. Alleen na een tijdje komt het een beetje op het zelfde neer en beetje veel dingen die op elkaar lijken dat maakt sommige stukjes een beetje saai. Maar hte spel kost nu maar 39 euro. en dat vind ik het spel wel waard als je teminste van dit soort spellen houd.:)

Ps. Ik zou dit plaatsen in het xbox games forum.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jah, ik dacht al: huh, munch' odyssee op de pc???? gaat het gewoon over de Xbox-versie...|:-

Maar hij is wel lachen, maar net war Brutus zegt, wordt ie op een gegeven moment een beetje saai. Maar desalniettemin een vermakelijke game, en nu zeker niet duur, dus wel een aanrader!

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb er zeker een hele hoop lol aan beleefd. Gameplay is makelijk, spel is niet te moeilijk, 't heeft humor & graphics. Ik zou zeggen halen die hap.

Deel Deze Pagina