Ik heb Office 2007 aangeschaft, alleen heb ik de Engelse versie gekregen. Mijn vraag is of er ergens op het internet misschien iets te vinden is waarmee ik de taal kan omzetten naar Nederlands.
Maar het is via internet besteld, dus duurt dan zeker wel een week of 2. Ik dacht misschien zijn er via internet nederlandse taalmodules (oid) te downloaden.
Volgens mij alleen voor na betaling. Probeer MS eens een mail te sturen. Misschien begrijpen ze je situatie
Microsoft Office Spoofing Tools. Een programma met een ontelbare hoeveelheid talen voor in alle offcice programma's. Is helaas niet gratis....
Bedankt voor jullie reacties Maar ik denk dat ik morgen maar even bel om te vragen of ik het officepakket nog kan omruilen voor een Nederlandse versie, ik ging er namelijk eigenlijk vanuit dat je bij de installatie een taal kon kiezen, maar helaas.
Weet niet of je studeert. Maar dan kan je via surfspot o.i.d. voor 50 euro office enterprise bestellen. Daar zitten bijna alle programma's in behalve project en visio. Koopje!
Mijn school is geregistreed bij slim.nl, daar heb je ook Office Enterprise voor maar 48€ (daar heb ik deze ook besteld). Maar ik zie daar staan op de site dat gekochte producten niet meer kunenn worden omgeruil tenzij er een defect zit in de media.. Rox: Weet je misschien wat meer over dat MS Office Spoofing Tools? Ik kan er namelijk op het web niks over vinden.
Het kan wel, als je het heb geinstalleerd ga je naar start - all programs - Microsoft Office - Microsoft Office tools - Microsoft Office 2007 language settings Daar zet je hem op Dutch, dan default dan OK Office words starten - tools - language - set language - dutch en klaar ben je!
Dat werkt alleen met een spellingscontrole als die taal ook geinstalleerd is. Anders kun je het wel aanvinken, maar controleer hij het niet (simpelweg omdat er geen woordenboek aanwezig is )
Nouja, ik heb uiteindelijk maar een Language Tool oid gedownload dus hij is nu in elk geval in het nederlands @ Toyota Yaris: Ik zocht me al kapot op Spoofing
Ik heb office 2007 en nou moet ik dit voor een opdracht voor ckv doen: Zet in een wordbestand naat elkaar (landscape format) je foto's. Maar hoe zet ik het in landscape format?
Bovenaan zie je staan: start-invoegen- etc... (de zogenaamde ribbons). Wanneer je op de derde ribbon klikt (pagina-indeling) heb je via de knop afdrukstand de mogelijkheid om in landscape te werken. PS. hoe het in het engels is weet ik niet, ik heb de Nederlandse versie.
gekke naampjes bij microsoft ook Hoihoi. Korte aanvulling... Inderdaad, office spoofing bestaat niet, wel microsoft office proofing tools. Je kunt ze alleen kopen of illegaal downloaden (zoek met bit che). Koop of zoek dan naar "Office 2003 MUI" (MUI=Multi User Interface). Zorg ervoor dat je versie SP3 heeft, anders moet je nog een tich-zooi aan updates installeren... De MUI voor Office heeft ook de Proofing Tools - dus niet alleen wordt je Engelse versie met Nederlandse menu's, maar je krijgt ook de grammatica en spelling voor Nederlands (of welke andere taal je wilt...: ). Oh ja, er is ook nog een MUI voor Windows XP... Voor je start menu enzo. Peace! Devvie Cuisvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore persevare ------ All spelling mistakes are my own and may only be distributed under the GNU General Public License! - ((c) 1995-2001 by Coredump; 2002-009 by DevNullius)