1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Officiële Xbox 360 Faceplates Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dead Worm NL, 10 jan 2007.

  1. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Als eerste wil ik Ms. Smith, Karf en Sulletje bedanken voor de informatie uit de eerste Xbox360 Faceplates thread, Ook bedank ik iedereen die informatie heeft gepost in de thread!
    De eerste Xbox360 Faceplates thread is hier te vinden : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=76712

    [​IMG]
    Een Xbox360 Faceplate is een dun plaatje plastic dat over de voorkant van de Xbox360 past, Deze Faceplates stellen je in staat om je Xbox360 een persoonlijk tintje te geven. Faceplates worden gemaakt door Microsoft, Joytech en nog vele andere ontwikkelaars.

    [​IMG]
    Deze officiele Faceplates zijn door Microsoft gemaakt, Ze zijn bijna in elke winkel die Xbox360 artikelen verkoopt wel te krijgen. Sommige Faceplates zijn alleen in Asie en/of Amerika te krijgen, Het is onduidelijk als Microsoft ook plannen heeft om ze hier te introduceren.
    [​IMG]

    Onofficiele Faceplates
    Deze on-officiele Faceplates zijn door third party bedrijven gemaakt en soms door inviduelen die ze verfen en proberen door te verkopen. Een van het bekendste third party bedrijf zal Joytech zijn, Die ook in Europa al enkele faceplate packs heeft uitgegeven.

    [​IMG]
    Je hebt zeldzame Xbox360 Faceplates, Dit zijn meestal Faceplates die uitgegeven zijn voor bepaalde evenementen, In Nederland zijn de X06 Amsterdam Faceplate en de Project Gotham Racing 3 Faceplate waanschijnlijk het bekendst. een paar voorbeelden van zeldzame faceplates staan hieronder.

    Dit gedeelte word binnenkort upgedate met fotos*]

    [​IMG]
    Waar zijn er nog geen fakes van? Bijna niets! Zo zijn er ook fake Xbox360 Faceplates, deze worden meestal geprint en in officiele verpakkingen gestopt of gewoon los verkocht. Veel manieren zijn er nog niet hoewel je het meestal aan de verf kan zien. Zo zal een fake Xbox360 Faceplates soms een beetje doffe donkere kleur hebben. Je kan indien aanwezig ook naar de verpakking kijken, Op de orginele verpakkingen staan altijd een Official Xbox360 Item mark, Deze glimmen en zijn moeilijk na te maken. Ze zijn wel na te maken echter!

    [Dit gedeelte word binnenkort upgedate met meer informatie en fotos**]

    [​IMG]
    De prijs van Xbox360 Faceplates is zoals alles verschillend in prijs, Zo zijn de officele Faceplates van Microsoft meestal tussen de 10 tot 20 euro. Je hebt Faceplates van Joytech tussen de 15 en 35 euro (Een Faceplate pakket). Je hebt natuurlijk nog veel meer makers van faceplates maar deze prijzen verschillen veel en zijn niet of bijna niet bij de lokale gameboer te krijgen.

    [​IMG]
    (info hier)

    Dit gedeelte word binnenkort upgedate met fotos*]

    Extra's
    - Gamplay 2006 Faceplates,
    Zoals de meesten van jullie zullen weten hebben enkele forumers in de Gears of War hummer gezeten. Na afloop kreeg je een papier waar je je adres in kon vullen en je zou thuis een Exclusieve Gears of War faceplate krijgen.

    Status Bezorging Faceplate : Nog geen bezorgingen bekend.

    Update *gepost door Kapitein Iglo*
    Gameplay GoW faceplates zijn onderweg
    Nieuws | 12 januari 2007 - Gamers die de Gears of War pre-order kit gekocht hebben en met hun t-shirt aan zich melden bij de Gears of War-limo op de GamePlay (en ook nog tot de eerste 100 per dag behoorden) en daarmee een Gears of War faceplate verdiende kunnen hun langverwachte faceplate volgende week thuis verwachten.

    Chinese productieproblemen en de kerst hebben er voor gezorgd dat de faceplates wat vertraging hebben ondergaan, maar tussen 15 en 21 januari kun je hem eindelijk op de deurmat verwachten
    bron : Insidegamer.nl

    Update *gepost door Cookie X*
    extra voor de mensen die niet verder lezen :

    Ik heb de verantwoordelijke er over aangesproken en die heeft het mij uitgelegd. De faceplates zijn speciaal voor deze actie gedrukt en zijn dus inderdaad zeer exclusief (als antwoord op de vraag hierboven van Uriel, het zijn geen van de 2 bekende faceplates). Echter, de eerste druk die wij kregen werd door ons niet geaccepteerd en aangezien ze in China worden geproduceerd levert dat direct een enorme vertraging op. Ze zijn vandaag geleverd aan het distributiebedrijf en ik ga er dus vanuit dat ze vandaag de deur uitgaan. Afhankelijk van waar je woont komen ze dan in de loop van volgende week bij iedereen binnen.

    Het is een enorme wachttijd geworden, waarvoor mijn oprechte excuses, maar uiteindelijk hebben jullie wel een faceplate die verder vrijwel niemand in de hele wereld heeft, er zijn er letterlijk maar een paar honderd van gedrukt.




    Is er een plaatje down, Heb je meer of klopt de informatie niet?
    Dan kun je me hier een PM sturen : http://forum.xboxworld.nl/private.php?do=newpm&u=20939
    En hier een email *** :http://forum.xboxworld.nl/sendmessage.php?do=mailmember&u=20939

    * De fotos ben ik op dit moment aan het zoeken, Of aan het bewerken.
    ** Er word nog informatie vertaalt en toegevoegd zie ook *
    *** Emails worden eerder gelezen

    Bedankt iedereen en veel plezier met jullie Faceplate Mayhem!

    - Tim Cottenham aka Major Cottenham
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Zow heey impressive startpost :) succes ermee verder! :thumbs:
    heb zelf echter nog geen enkele faceplate behalve de standaard witte :9 maar misschien ga ik die zelf nog een keer een kleurtje geven.. zie ik later nog wel :)
     
  3. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het maar goedkoop uitzien als alleen de voorkant een ander tintje heeft:{

    Als ik zoiets zou gaan doen, dan wil ik oop de hele xbox een andere kleur geven, dus ook de zijkanten. En volgens is dat ook al mogenlijk he (zonder dat ik hem moet spuiten:+ )
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooie startpost :thumbs:, en zodra ik meer weet van die Gears of War faceplay van Gameplay meld ik dat hier ook wel O-)
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dat die faceplate's zo'n sucses zouden worden had i nooit gedacht....

    heb zelf ook een leuke collectie en bij de meeste spellen ook de bijbehorende faceplate......

    heb inmiddels :

    PGR3 , Rainbow Six Vegas , Ghost Recon Advance Warfighter , Call of Duty 2 , Quake 4

    wannehaves : Saints Row en DOAX
     
  6. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt van die stikkers ja, die kan je aan alle kanten erop plakken ( wel hele goeie kwaliteit) ...vriend van me heeft er 1 voor de hele xbox...ziet der strak uit
     
  7. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben momenteel de gelukkige eigenaar van:
    F.E.A.R, Outfit, Call of Duty 2, Quake 4, Gears of War madcatz plate, grijze microsoft plate.

    Ik probeer ze zoveel mogelijk te krijgen bij een spel, zo heb ik fear, quake4, call of duty 2 en the outfit bemachtigd. Hoop dat ik binnenkort weer eens zo'n actie kan spotten.
     
  8. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    die face plate van forza 2 moet ik hebben zal die ook in nederland uitkomen.

    ps kaptein iglo op marktplaats staat nog 1 plate van pgr3 en de xo5 in amsterdam
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had iets gehoord over een lost planet face-plate iemand screens?
     
  10. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eentje gevonden maar ik weet niet of ie origineel is. Voor de verticale xdozen :D

    [​IMG]
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik bedoel, want die ene met die ringen erom heen, die zou ik best willen hebben, maar aangezien die nergens te koop staat(voor een schappelijke prijs) is Fake faceplates de oplossing


    weet iemand toevallig een site(liefst in NL) waar ze veel verschillende faceplates verkopen?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag laatst 1tje van blue dragon hier op forum, die vond ik er wel strak uit zien :) weet iemand of er al ergens blue dragon faceplates in de winkels te krijgen zijn???

    thnx alvast :)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij is wel orgineel, heb zonnet ff op marktplaats gekeken.
     
  14. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die nog wachten op hun gameplay faceplate:
    insidegamer.nl
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    extra voor de mensen die niet verder lezen :):

    Ik heb de verantwoordelijke er over aangesproken en die heeft het mij uitgelegd. De faceplates zijn speciaal voor deze actie gedrukt en zijn dus inderdaad zeer exclusief (als antwoord op de vraag hierboven van Uriel, het zijn geen van de 2 bekende faceplates). Echter, de eerste druk die wij kregen werd door ons niet geaccepteerd en aangezien ze in China worden geproduceerd levert dat direct een enorme vertraging op. Ze zijn vandaag geleverd aan het distributiebedrijf en ik ga er dus vanuit dat ze vandaag de deur uitgaan. Afhankelijk van waar je woont komen ze dan in de loop van volgende week bij iedereen binnen.

    Het is een enorme wachttijd geworden, waarvoor mijn oprechte excuses, maar uiteindelijk hebben jullie wel een faceplate die verder vrijwel niemand in de hele wereld heeft, er zijn er letterlijk maar een paar honderd van gedrukt.


    Jullie krijgen dus een exclusieve faceplate dus dan was al dat gejank toch niet voor niks :emo: (ik hou het lekkr bij mijn pgr 3 face ;))
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zodra ik die faceplate binnen heb zal ik meteen wat foto's gaan maken, ik ben echt benieuwd hoe hij eruit ziet. \o/

    Ik heb trouwens de Fifa World Cup Faceplate (gekregen) en ik gebruik nu mijn Splinter Cell Double Agent faceplate. Ik vind die zelf er mooi omdat hij vooral wit is, en ik geen speciale skin om mijn 360 doe. Zodra ik mijn Gow faceplate binnen heb gaat de SCDA faceplate er natuurlijk af :cool:
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik heb geeneen faceplate, behalve me witte natuurlijk. Ik vind het niet mooi als de voorkant van de 360 een andere kleur is dan de zijkanten. De SCDA faceplate vind ik daarvoor wel mooi, omdat ie dus grootendeels wit is. Btw, misschien verkoop ik die GoW faceplate van de Gameplay ook wel. Als ie echt zo exclusief is, kan je er flink wat cash mee verdienen.
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar zat ik ook aan te denken, maar ik wil eerst kijken hoe mooi hij is, want waarschijnlijk dat ik hem niet weg doe voor meer dan 150 euro :+
     
  19. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Lag van de week nog bij de MM de faceplate van GOW.Hij is best mooi,maar staat zo vreemd bij het witte uiterlijk van de xbox360.
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De faceplate waar we het hier over hebben is niet te krijgen in de winkel....:)

    Maar nu je het erover hebt, ik hoop dat deze GoW faceplate een beetje mooi past op de 360, zal wel niet aangezien GoW nogal een donker sfeertje geeft wat meegenomen wordt naar de faceplate veronderstel ik.
     

Deel Deze Pagina