Official UK Xbox Magazine

Discussie in 'Algemeen' gestart door LukasXX, 10 mei 2002.

1. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik dit blad gekocht. Geruild bij de Bruna voor mijn zuurverdiende geld.
    De reden waarom ik dit kocht is toch eigelijk wel omdat er een DVD voor de Xbox was bij gevoegd. Maar nu ik deze demo's en filmpjes heb mogen aanschouwen begint mijn geweten te knagen...

Het blad kostte €viertien,= en dat is toch al snel meer dan dertig oude hollandse pieken! Simpelweg, het was het niet waard om eerlijk te zijn.

Vier speelbare demo's en die waren nog niet de moeite waard, filmpjes met een bagger kwaliteit en voor de rest is het blad voorzien van te weinig nieuws. ALLES KOMT VAN HET INTERNET AF!! 8) .

Volgende week verschijnt een Xbox-magazine van vaderlandse bodem en die gaat maar vijf euro kosten (ongeveer dan hè!), en of dat genoeg geld is voor een superblad of te veel voor een extra stapel WC papier moeten we nog maar even afwachten. Voor mijn kennis weet ik dat er géén DVD bij zal zitten waardoor mijn intresse ook wegebt. Dus wat dat blad betreft zit er ook niet veel soeps in...

alomal wacht ik nog steeds met smacht op het juiste blad qua prijs-/kwaliteits verhouding.

bah!:mad:

2. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de blade die nu uit zijn zijn echt:r , zeker XBN, zulke onoverzichtelijke rommel heb k nog ni geleze, 11Euro, zonder demo of zo

ik wacht gezellig met je meej

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry Lukas maar ben nu zo blij dat je dit hebt verteld. Ik zat vandaag namelijk ook te tobben (mijn vriendin werd echt gek van mij) hele tijd bruna in en uitlopen met de vraag "zal ik hem kopen of niet" toen zei mijn vriendin "als je hem wil kopen doe dat, maar het is echt verdomde duur. Je speelt de demo's vervolgens vindt je het leuk en betaal je voor het echte spel en ben je als het ware meer kwijt". Ik vond echt dat ze gelijk had, dus ik kocht hem maar niet, maar met een kutgevoel ging ik de winkel uit. Ik ben echt blij dat jij er niet tevreden mee bent, nu kan ik rustig slapen. Sorry.

4. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb alle 3 de nummers van official uk xbox magazine tot nu toe en ik ben er harstikke tevreden mee...14 is veel ja maar wat je voor bijv. xbox spellen betaalt is ook veel. In het blad staan goede reviews en is gewoon leuk om te lezen (en mn engels wordt verbeterd@!!!) De filmpjes van dit nummer waren wel slecht vond ik ook maar van de vorige nummers vond ik ze wel goed. En de demo's zijn gewoon leuk...tis leuk om met zn 4en cel damage te spelen en 70 euro voor het hele spel is veel te veel en met de demo heb je ook genoeg plezier....nou dat was het wel weer

5. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0

cel damage is inderdaad erg leuk om even te spelen, maar er zit maar één klein nadeel aan...

VOOR 14 EURO'S IS DIT TE WEINIG OM VAN TE GENIETEN!!!!!!!
    Dit is het enige dat mijn broertje en ik nog spelen, en overmorgen zijn we het weer vergeten, maar in mijn achterhoofd blijft die pijnlijke vergissing om dat blad te kopen vreten!
    en welke demo's stonden er precies op de voorgaande DVD's?

greets, Lukas
    lukas_geurts@hotmail.com

ps. ik wil mijn JSRF nog steeds kwijt, zie ander Forum!!!=(

6. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kga t juli nummer wel kopej, kdenk dat r n uitbreidingsdemo bij gaat zitte voor DOA3, kheb t maar van hore zegge, kweet t ni zekr

7. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    alleen voor de V.S. zal dat relevant zijn. In de PAL versie zit het allemaal al ingebakken.

ps. De speelbare demo's van volgende maand zullen zijn:
    - HALO
    - RalliSport Challenge
    - CRASH
    - F1 2002
    - Moto GP
    - Deadly Skies

8. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    op de dvd van nummer 1 zaten demo's van Nhl blitz (3 minuten spelen, ook leuk met zn 4en), fuzion frenzy (8 minigames), PGR (weet niet precies wat vind het een hatelijk spel) en mad dash racing (1 level)
    op dvd van nummer 2 stonden demo's van: Wreckless (1e level), amped ( grote demo met verschillende afdalingen), dave mirra bmx (1 level) en bloodwake (story mode level en 5 min deathmatch= tegen elkaar met boten vechten 5 min lang) Maar ik geef toe 14 euro is duur maar ik heb niet het geld om veel echte spellen van 70 euro te kopen en dan kan ik ook wel van het geld van 5 nummers wel een echt spel kopen maar ja met dat blad heb ik ook weer wat te lezen

9. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb nummer 2 gekoct ben er wel tevreden mee....ga nummer 3 nog effe kopen....Ciao ;)

10. Gabriel

Gabriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van alle bladen die ik gelezen heb (=allemaal) vind ik "Official UK Xbox Magazine" veruit het beste blad.....maar ik ga het niet iedere maand kopen, want € 14,- blijft echt een belachelijke prijs eigenlijk....]:-

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    IK ga nr.3 ook kopen (heb 1 en 2 ook)
    Ik vind het gewoon een heel goed blad met veel info en de demo's zijn ook altijd leuk...

Is die demo van Gunvalkyre trouwens leuk???

Laatst bewerkt: 10 mei 2002
  12. niels-dvd

niels-dvd www.xboxspecials.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook erg enthousiast over het Official UK Magazine! Mooie kwaliteit van het papier, veel previews en reviews, maar ook leuke nieuwtjes, een releaselijst, tips, brieven, advertenties, enz. Ik geniet er telkens weer enorm van! Demofilmpjes op de demo vind ik leuk om te zien en de speelbare demo's zijn natuurlijk een erg goede methode om tot aankoop over te gaan of niet... zo weet ik nu zeker dat Gun Valkyre iets voor mij is, terwijl andere spellen misschien toch anders blijken te zijn dan ik had verwacht... dan is 14 Euro zeker het geld wel waard lijkt me...

13. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gister ook gekocht koste bij de ako maar 9 euro dus ik heb hem gelijk gekocht, was 14 euro geweest had ik hem niet gekocht want vorige week had ik al deel 2 gekocht voor 14 euro.
    9 euro voor een dik blad met veel reviews en een demo met 4 best aardige spellen vind ik niet echt heel duur.

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    wat is de 'ako' en waar zitten die want €9 voor vet blad en demo cd's is niet veel.

15. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken jij de AKO niet? Raar maar iniedergeval is het net zoiets als de Bruna bij ons is er een bij het station en in het winkel centrum verder weet ik niet. Maarja das in Alkmaar ik weet niet waar je woont misschien is er bij jouw geen ako.

16. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    AKO

17. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Volgende maand 6 demo`s met oa:

f1 2002
    halo
    Rallysport challange
    crash
    moto gp
    deadly skies

Dat moet dus aangeschaft worden
    :D

Veders vind ik het blad wel goed, er staan grappige reviews/previews in.

De games worden goed beoordeeld en de prijs is helaas wel iets om over te huilen:'-(

18. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    net al ergens gezien in dit forum??

19. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    14 euro te duur ?

VOOR 14 EURO'S IS DIT TE WEINIG OM VAN TE GENIETEN!!!!!!!
    Dit is het enige dat mijn broertje en ik nog spelen,

14 euro is veel, maar wat is nou niet duur geworden in Nederland ? Ga maar eens kijken in de uitgaansleven...(en dan hoor je Pim gewoon zeggen , dan moet je maar harder werken) ik stemde toch niet voor hem... ik vind het blad in iedergeval goed ! Naar mate er meer ontwikkeld wordt gaat dit blad ook wel beter worden (en dat is mijn mening)

20. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Whoops, sowwie had er haastig overheen gelezen.

Deel Deze Pagina