Op welke dag zou de maart editie van offical(US of UK) xbox magazine in de winkels moeten liggen??? Want er zit een vetten UC2 live demo bij !!! Alvast Bedankt!!! _0/
Neen dit is niet waar, Omdat in England het blad eerder uitkomt en in Nederland komt het wel 2 a 3 weken later dus een Precieze Datum is nooit bekend
Volgens mij niet zo lang hoor. Want ik had een paar dagen na dat halo 2 uitwas hem gekocht met de revieuw.
Ik moet die demo ook hebben! Ik laat me ma elke keer dat ze langs de bruna loopt even kijken of hij er ligt
Ok jongens hij zal Hoogst waarschijnlijk over 2 a 3 weekjes in de winkel liggen Hij stond nu eindelijk op OXM.co.uk dus dan zal hij hier over een 2 week wel liggen Ik kijk ook vooral uit op Unreal, Area 51 en SC3 de andere games die der op staan.
Precies en hij is veel dikker. Maar er zitten toch geen posters in. Toch niet in die ik heb in ieder geval.
Ik heb er een keer een gekocht en daar zat wél een poster bij van SC:CT *) En niet eens zo'n kleintje
Ah, vet. Maar dat is zonder nietjes. Hoe kan je dier er dan uithalen? Zitten die dan vastgeplakt? Ik kocht die met de halo 2 revieuw, dus ik dacht: Daar zit een lekkere giga halo 2 poster in. Maar nee hoor.
Die poster zat bij het jaarnummer (de vetste demo's en reviews van dat jaar). Die poster zit dan gewoon bij het oxbm in de doos net zoals bij normale nummers. Er zat btw ook nog een strategy-guide voor Halo 2 en Fable in en een stickervel
w00t ! Die ga ik zekers halen ! Ik MOET en ZAL hem kopen vooral omdat er Playable Demo's van UC2 en SC: CT inzitten !!
Er zitten dit keer wel veel shooters in. Ik heb het blad 1 keer gekocht en toen zat er een supergrote poster van Unreal Championship erbij. Ik kijk nog of ik deze haal want ongeveer 14 euro vind ik toch een smak geld en als je geluk hebT kun je voor dat geld een leuke volledige game (lees : Tenchu) halen. Ik koop het blad alleen als er echt iets bij zit voor mij. En helaas is dat deze keer niet het geval.
Je hebt wel gelijk: jammer dat het blad zo duur is. Als je er een abbo op neemt betaal je 9 euro per nummer, maar dat is nog steeds veel. Eigenlijk net iets té veel om vaker te kopen. Maar aan de andere kant is ie het ook wel waard, er staan ontzettend veel reviews, nieuwtjes, etc in. Alleen is m'n waardering voor het blad wel een beetje omlaag gegaan toen ik zag dat ze Halo 2 een 10 gaven...
vandaag ben ik ziek thuis gebleven. Mijn moeder ging boodschappen doen en vroeg of ze iets voor mij mee kon nemen . Ik zei : breng het xbox magazine maar mee ( ik bedoelde gewoon de nederlandse). Kwam ze thuis met OXM. Ik kon natuurlijk geen nee zeggen. Ik zet hieronder war erbij zat en of ik het de 14 euro toch waard vond. Er zit een comic van Stolen bij. Demo's : Unreal championship 2 : keiharde actie waarbij je zowel offline als online kan spelen. Ik heb geen live maar ik heb me in de 3 levels met de modes deatmatch , team-deatmatch en capture the flag wel vermaakt. Splinter cell Chaos Theory : het is mijn type game niet maar ik heb wel al gezien dat er genoeg vernieuwingen zijn t.o.v deel 1+2 en dat het er heel erg mooi uitziet. Area 51 : Lekker knallen , maar niet revolutionair. SNK vs Capcom : SVC Chaos : Ik vond het wel leuk alleen met games als DOA:Ultimate en Soul calibur 2 heb je toch betere fighting games. (Is mijn menig) Tak 2: The staff of dreams vond ik wel verrassend leuk. Het is een platform game die je kan vergelijken met Banjo kazooie/mario. De demo is niet al te moeilijk maar ik haalde er toch voldoening uit. TimeSplitters : Future Perfect . Ik heb er veel goede dingen over gehoord zoals bijvoorbeeld in de PU (daar kreeg ie een 91). Ik vond de graphics een beetje tegenvallen maar het stoorde mij niet echt want het speelde lekker dus met de gameplay zit het wel goed. Constantine : Geen leuke game. Star Wars Republic commando : Viel mij een beetje tegen. Ik had meer het gevoel met een middelmatige shooter zonder naam bezig te zijn dan met een Rainbow six beater in star wars hoesje. De reviews gaan o.a over: Doom 3 , unreal championship2 , NBA street V3 , Playboy the mansion , Forgotten realms , fifa street.
ik heb een vraagje je hebt hem dus all hoe duur is het blad??? is hij het waard ?? ik wil uc2 spelen namelijk maar ik heb geen lvl xai xlink etc.. maar ehm is hij het wel waard??