De nieuwe OXM met een uber vette voorkant [plaatje]http://www.officialxboxmagazine.co.uk/images/mag/mag_resized.jpg[/plaatje] Zitten vette demo's op deze keer vooral DOA Ultimate, ik denk dat ik dit nummer ff op haal, ff weer lekker met kasumi ouderwets vechten wel jammer is dat Halo 2 demo er niet op staat anders konden we nog net ff voor 11 nov de demo spelen maarja... volgende keer beter
'k heb hem nog niet gezien in NL volgens mijligt die oude van OXM er nog, met die fifa 2005 voorkant..
Ik snap niet dat mensen ook daadwerkelijk €14 voor dat ding neer gaan tellen. Heel gaaf allemaal, demodisc en Halo 2 review maar het is echt te duur voor woorden zelfs met al die herrie erbij.
ze zouden geen demo's uitgeven, dus ik denk ook niet vlak voor de release, Is het waard om m te kopen, ik vind 14 euro best veel voor een blad
weet je hoe duur!!!!! Wanneer ligt ie eigenlijk in de winkel? Ik dan alleen ff naar het cijfer van halo 2 kijken. Of is het blad verpakt met plastic?
Ja omdat er een demodisc in zit, dus in kijken gaat niet het blad is wel tof voor mensen zonder live, net zoals ik. ik heb net een deal met MisTicMac op OXM 32 stond een DC van Counter Strike. Kijk dan is dit na mij zeggen het geld en moeite waard om te kopen. ik heb die demo disc wel goedkoper gekregen maar anders kwam ik nooit aan die DC van CS..
Damn ik vind 14 euro voor een blad wel heel erg overdreven. Die halo 2 review lees ik wel ergens anders en die demo's kunnnen me eigenlijk vrij weinig interesseren....
Echt verrot, ik ben abonnee en zou dit magazine al lang geleden gehad moeten hebben. Echt klote gewoon omdat ik ieder blad 2 weken te laat krijg. Bellen heeft toch geen zin. Mwa, Ben er al wel aan gewent nu maar toch.. Heb trouwens wel 35 demo disc's
Lijkt me wel een vet nummer. Alleen na 11 november (halo2) en 19 november (PES4) speel ik toch niks anders meer.
ik heb er is 2 gekocht maar ze zijn wel overdreven duur, maa r dead or alive ultimate is het mischien wel waard
HIj is te duur. Die ga ik never nooit halen. 14 euro voor zo'n blad? Dan wacht ik liever PU, XBM en XBW af._0/