Officiele pre-order site??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door x Elimenator x, 9 nov 2005.

1. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen ik zie dat de xbox 360 pre-order kits bij de meeste winkels al uitverkocht zijn maar ik heb een site gevonden waar je nog een pre-order kit kan kopen maar weet niet zeker of dat wel een officiele site is met officiele bedoel ik een echte verkoop site dus geen oplichters: dit is de site http://www.4allgamers.nl

Alvast bedankt ;)

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Als ik jou was zou ik dat kitje gewoon in de winkel kopen. Maar als je het persé online wilt bestellen: www.gcshop.nl, dat is een betrouwbare site, heb er ook al een aantal games gekocht.

3. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al gezocht in de winkels maar daar hebben ze het niet meer en bij gcshop koop ik zelf ook altijd maar de KITS zijn OP!

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    www.gcshop.nl is zeker wel een betrouwbare site, al vele games gekocht daar!

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vervelend dat de Xbox 360 daar al uitverkocht is :p.
    Dus Geen Optie meer.

ALs ik jouw was, zou ik hem ook in de winkel halen. Maar idd, het is wel aan de late kant.
    En de kans dat je er eentje vind is klein.

Ken heel deze site niet, dus weet niet of het betrouwbaar is.

Edit:/
    Bekijk net de site nog even goed, en ziet er wel betrouwbaar uit.
    MAAR, ook daar zijn ze uitverkocht hoor :).
    Dus dat wordt goed zoeken voor je.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    www.nedgame.com kan ook, maar je kunt maar 1 ding pre-ordere ofzo :confused:.

Ik wil zelf eigenlijk xbox360 + extra controller + game maar dat kan daar dus niet.

7. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nedgame is iig betrouwbaar. Is jammer dat hij bij gcshop al uitverkocht is. Was zelf ook te laat.
    http://www.4allgamers.nl ken ik verder niet. Dus had ik hem met de release in de winkel gekocht.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb er nog nooit van gehoort, ze hebben iig wel een KvK nummer. Maar in de winkel is idd beter.

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou gewoon even goed naar de stad gaan: gamesshops, dixons, bart smit, frs. En anders gewoon vragen of ze nog een reservering erop na houden omdat er waarschijnlijk meer xboxen worden geleverd dan het aantal kits.

Heb hem trouwens bij gcshop gekocht. Ik heb er dus wel een (ook goedkoop) met games :D

10. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In de Bart Smit in breda hebben ze er nog 3 ! :p FF uurtje met de trein vanuit r'dam ;)

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21

Deel Deze Pagina