Eigenlijk schandalig dat op http://www.xbox.com/nl er eigenlijk niets veranderd. Je zou toch verwachten dat zo een site onderhouden zou worden, met in ieder geval de nieuwste games die er verschijnen. Kijk naar de sites van Duitsland en Engeland bijvoorbeeld, die zijn vrij actueel! Goed, dat wij in de Benelux zo onbelangrijk zijn is duidelijk, maar er is toch zeker ook een afdeling van Microsoft hier in Nederland die zich met de X-Box en X-Box promotie (welke??) bezighoudt? Als je naar deze xboxworld-site en andere kijkt dan zie je dat de markt er zeker is. Dit doet me allemaal herinneren aan het Sega-Dreamcast-gebeuren. Ook daar werd de Benelux verwaarloosd en we weten allemaal wat daarmee is gebeurd. De officiele Nederlandse site is dus een aanfluiting vind ik. Erg jammer en een gemiste kans, maar ik ben blij dat sites als deze zich wel up-to-date manifesteren.
En weer een standaard mailtje terugkrijgen en verder niets? Nee, ik hoop dat medewerkers van MS uit Nederland ook op deze site kijken (neem ik wel aan als ze willen weten wat er leeft bij de gebruikers).
Wat intressert het M$-NL nu wat wij over de xbox denken. dat ding komt uit Hongarije, en ik vermoed dat daar ook de handleiding word vertaald. En ook de XBOX.nl site wordt ergens anders als in Gouda onderhouden.. die Goudhaantjes daar zitten alleen maar op hun dikke reet en bezig met promotie tijdens de HCC enzo..
met de Belgische site is het al even erg gesteld.. als ik dan kijk naar de sites van die andere landen zie je inderdaad dat de Benelux onbelangrijk is voor microsoft.. erg eigenlijk greetz, Nitroke
Vind het ook geweldig wat jullie (vrijwillig) doen en voor elkaar krijgen, maar jullie doen wel het werk waar eigenlijk een aantal mensen in Gouda dik voor betaald worden.
Wij, nou in iedergeval ik, vinden het leuk om dit te doen. Ik heb nog een heel leven voor me, en ik hoop dus dat ik met XBW een goede ervaring kan opdoen om later bij de allergrootste sites of bladen te werken.
BTW Je wilt niet weten wat we in de nabije toekomst nog allemaal gaan doen, als ik alles zo zie wordt het echt smullen hier
nou met de site zelf is niks mis.. WEL met het email adres wat er staat, voor support vragen enzo.. 5 mails gestuurd over verschillende onderwerpen. 0 mails terug.
Ben benieuwd wat jullie nog van plan zijn hier...enne...over dat opstapje...als ze bij MS slim zijn nemen ze je daar aan voor de X-Box promotie en onderhouden van de sites. je hebt wel bewezen wat je in huis hebt! Heb je trouwens uberhaupt wel eens iets van MS of woordvoerders gehoord over deze site?
RelaXXing : Ik kan me iig niks herrineren.. Het spijt me Ik krijg zoveel fanmail nee maar ehm het beste kan je je vragen stellen op het forum. Problemen met de site zelf moet je melden aan Jorrit Schippers. Landwijn : Hoewel ik wel het meeste werk doe voor XBW ben ik niet de enige die er aan werkt. We hebben vrij veel contact met MS en ze zijn zeer lovend over XBW.
Die officiele site is als ondersteunde taak een ramp ja. Zelf ook al 2 keer gemaild (over de belabberde site) en geen antwoord. Als je klachten hebt gewoon bellen.
Tja, maar zelfs bellen verandert niets aan de site. Je zou toch denken dat ze belangrijke updates van de E3 erop zouden plaatsen, net zoals ze in Engeland doen, maar ook nu verandert er helemaal niets op de site. Ik geloof dat het laatste wat ze gedaan hebben is het plaatsen van dat reward-formulier. Zelfs de game-catalogus is niet helemaal bij.