Ok last time!: WTF IS hier Illegaal aan !?!??!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door thaking, 16 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    nouja ik heb bij de nieuw thread al alle illegale shit weg gehaald en dan gaat die martijn is nog mijn thread closen ik zou zeggen! heb je het wel geleze voordat je hem geclose nou ik weet goed de regel van xbw hier dus :eek: als jij mij verteld wat hier illegaal aan is !!!! VOLGENS mij had je het gewoon niet geleze en toen gewoon de thread dicht gedaan

DIT IS DE THREAD

hoi ik heb hier een Flash linker + 128mb card tekoop hijs helemaal compleet met software en kabels en als je nu reageer dan doe ik er Golden SUn (nieuw) erbij dus als je interesse hebt mail me ff terug : thaking60@hotmail.com

Flash linker+card = 140€

ook heb ik hier een GBA (trans paars) hijs helemaal nieuw geen enkele krassen erop alles is compleet met handleidingen en doosjes helaas hijs alleen tekoop samen met de Flash linker

ik verkoop dit allemaal same voor 200€ excl. verzend kosten=(

2. ¥__tArAnTuLa__¥

¥__tArAnTuLa__¥ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er nix mis mee...:{
    Maar wie ben ik? :)

3. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat je met Flash Linker kopietjes van spellen op een kaart kan zetten en zo dus illegaal spellen kunt kopiëren.
    Dat willen we hier niet stimuleren en dus hebben we liever niet dat spul verkocht word, waarmee je kunt kopiëren en illegaliteit in de hand kunt werken.

En in je vorige posts heb je al eens een CD aangeboden met daar iets van "alle" games erop enzo.

DAT MAG DUS NIET!!!!

4. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij ook niet dat is net zo iets dat je een pc verkoopt met een cd brander daar zou je ook mee kunnen kopieren

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ze moeten niet zo moeilijk doen een flash linker is gewoon legaal.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op zich is een Flash Linker, zoals een CD Brander, niet illegaal. Maar hier is het gewoon duidelijk dat de flasher wordt gebruikt voor het kopieren van GBA games, iets waar wij op tegen zijn.

Daarom is er juist gehandeld door de mod.

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeah

go mods go mods!!!!!!

8. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en als je een auto verkoopt mag er niet tehard mee gereeden z\ijn want dan is dat ook illegaal. :confused:

9. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    nou kijk ik weet niet hoelang die toxic_timmie hier op forum is misschien langer dan mij maar volgens mij heeft ie de regels zelf niet gelezen ofzo of hij check xbazar forum nooit want ik heb hier een lijst van mensen die hier hun Flashlinker heeft verkocht en geen enkele moeite om te doen met de MODS ofzo maar van hem wordt ik een beetje =(

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=7381

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=7625

en van Liquid en nog meer luitjes

dus waarom mag ik niet? ja ik kan zo weer een nieuw thread gaan starten maar dan krijgt ik weer een Bonnetje op me hoofd en dan kan ik lekker een weektje in bed gaan ligge en w8ten tot dat me BAN verheve is maar daar hebt ik geen zin in dus vraag ik lief of ''íemand(MODS!)'' mijn Flash linker thread wilt openen weer zodat ik me zaken kan doen

10. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Die threads die jij geeft zijn al een maand of langer oud. Ik meen dat dat was voordat we in de Xbazar veel strenger zijn gaan modden etc.

11. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ja heh had het dan bij de regels neergezet en als er niks bij staat is het legaal v.b wat andere mensen het zeggen dat het net een brand apparaat is en niks anders nou ik kan toch ook zegge v.b dat die Eastmaster een software verkoop , weet jij of het legaal is dan? misschien was die wel gewoon gejat ja maar daar bemoei ik niet mee

12. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    next:

- de regels zijn de afgelopen weken STRENGER en STRIKTER in Xbazar !

- Als Mods een reden hebben om deze/dergelijke threads te sluiten berust op een redelijk gegronde/vaste regel Dan SLUIT de Thread ook . . .

en de Mod heeft het laatste woord (meestal) op een Forum. . .

13. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    pfff......what ever zeikt hier maar lekker door ik heb dat ding toch al verkocht

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nu lijkt dit wel een 5 mods tegen 1 XBW user te worden.

Mods zijn hier niet om de tiran te spelen, mods zijn hier om de boel te beheren en het zuiver te houden. Als we geen mods hadden was dit een heeel andere community geworden, respecteer ze aub. Je kunt je apparaatjes ook aanbieden op sites als Marktplaats.nl waar ze dat zover ik weet wel tolereren.

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zet nu uw geld in, mods doen 5:1 , user 1:20 :+

16. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    tja.....MODS hebben het laatste woord.....het lijkt wel een dictatoor forum hier

17. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft hier niet te blijven natuurlijk.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals ik al eerder zei :

Mods zijn hier niet om de tiran te spelen, mods zijn hier om de boel te beheren en het zuiver te houden. Als we geen mods hadden was dit een heeel andere community geworden, respecteer ze aub. Je kunt je apparaatjes ook aanbieden op sites als Marktplaats.nl waar ze dat zover ik weet wel tolereren.

Accepteren wij het niet dat jij je flash linker hier aanbied? Just deal with it. Ga maar naar marktplaats.nl of een andere verkoop website. Ik zie je probleem gewoon niet.

19. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0

He Thaking
    Niet zo ouwehoeren man :confused:
    Je bent een goed xbazar user en dat moet je verder ook zo houden!
    Gewoon geen illegale spul ;)
    Anders kom ik je billenkoek geven 8) :+

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben het wel in grote lijnen met wouter eens hier, zeker voor wat betreft x-bazar maar ik vraag me af waarom de xbw crew alleen zo streng moderate in x-bazar ik bedoel ik zie dagelijks echt een hoop rommel op het forum.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina