Volgens mij hadden we hier al een topic voor, zo ja, dan mag deze dicht uiteraard. Maar dudes, oldschool PC games zijn de SHIT. Ik ben, wellicht met velen onder ons, begonnen met gamen op de PC. Het begon allemaal met een een of andere demo CD van de Bart Smit, met 1000 demo's erop, en het was friggin' awesome. Nu weet ik de helft nog te herinneren in beeld, maar helaas weet ik de naam niet meer. Maar ik heb zojuist een enkele gevonden:
En potjandorie, wat een heerlijk gevoel van nostalgie gaat er weer door je heen als je dit ziet! Nog zo'n een is Terminal Velocity. Share je mooiste oldschool gamemomenten hier, of help een medemens door het vinden van een andere oldschool game, waarvan hij/zij de naam niet meer weet (zoals ik dus ). Een daarvan is een game waarbij je met een ruimteschip allerlei opstakels moest ontwijken. Je zag alles gedeeltelijk van bovenaf. Beetje lastig te beschrijven, maar goed, wie een idee heeft, brand los aub!
Verder komen er nu allemaal weer anders oldschools games in me op nu ik erover typ: Pod, Road Rash, talloze vage shooters, een of andere game met kleine autootjes van bovenaf? Take no Prisoners, Hexen, en weet ik het wat nog meer.
Edit: Oh god, dit is ook zo classic
OMFG en deze
EN DEZE!!
Laatst bewerkt: 10 apr 2012