[OldSkool] L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 22 dec 2006.

1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit toe gestaan is, maar ik wilde een topic maken over hoe L!ve vroeger voor je was

Met de komst van de 360 en GoW (en dergelijke) zijn er veel gamers 'nextgen' gegaan, ik wil graag verhalen horen van mensen hoe het vroeger was. Hoe hun ervaringen met XboxLive waren.

ik begin \o/

ik heb veel plezier gehad met Ghost Recon online, lekker met samen met een brit spele genaamd F1shboy, was echt mega. Mega team waren we :+ (ik wil wel uitgebreider vertellen, maar moet zo weg :b:))
    Ik heb veel goeie herineringen aan XBL, ik speel het al 3 jaar lang :D

Post hier je ervaringen

hopelijk is dit toegestaan O-)

Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    hell yeah oldsk00l

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    tis nu al een succes

vertel meer ;)

4. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    return to castle of wolfenstein was een hele vette game,
    alles was goed uitgebalanceerd, met klasses enzo.
    het werkte gewoon goed.

en ik dat level mansion moest het ene team dan door een deur breken
    dat was spannende shit :)

5. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in die goede ouwe tijden...:'-( even een traantje weg vegen..snif snif:+

6. II Valerio II

II Valerio II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegd was het vroeger leuker nu speelt iedereen zoveel verschillende games of zitte we uren lang in dashbaord vroeger was het 1 game wat iedereen speelde dat gevoel had ik het laats met halo 2

7. Candyman

Candyman Guest