[OldSkool] L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 22 dec 2006.

1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit toe gestaan is, maar ik wilde een topic maken over hoe L!ve vroeger voor je was

Met de komst van de 360 en GoW (en dergelijke) zijn er veel gamers 'nextgen' gegaan, ik wil graag verhalen horen van mensen hoe het vroeger was. Hoe hun ervaringen met XboxLive waren.

ik begin \o/

ik heb veel plezier gehad met Ghost Recon online, lekker met samen met een brit spele genaamd F1shboy, was echt mega. Mega team waren we :+ (ik wil wel uitgebreider vertellen, maar moet zo weg :b:))
    Ik heb veel goeie herineringen aan XBL, ik speel het al 3 jaar lang :D

Post hier je ervaringen

hopelijk is dit toegestaan O-)

Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    hell yeah oldsk00l

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    tis nu al een succes

vertel meer ;)

4. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    return to castle of wolfenstein was een hele vette game,
    alles was goed uitgebalanceerd, met klasses enzo.
    het werkte gewoon goed.

en ik dat level mansion moest het ene team dan door een deur breken
    dat was spannende shit :)

5. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in die goede ouwe tijden...:'-( even een traantje weg vegen..snif snif:+

6. II Valerio II

II Valerio II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegd was het vroeger leuker nu speelt iedereen zoveel verschillende games of zitte we uren lang in dashbaord vroeger was het 1 game wat iedereen speelde dat gevoel had ik het laats met halo 2

7. Candyman

Candyman Guest

Ik heb mij xbox pas een hele tijd na de release gekregen. De eerste game die ik speelde was Unreal Championshipt dat was lekker met een paar Amerikanen gek doen. Daarna kwam de Rainbow Six serie waar ik veel uren heb vol gekletst tot in de laten uurtjes met Nederlanders die ik nu niet meer zie online daarna kwam Halo 2 maar daar kun je vaak niet spreken over een goede sfeer.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2006
  8. FabianNL

FabianNL Guest

Die 'klachten' kwamen al nadat Live 1 jaar oud was ofzo ... dus ach, dat idee blijf je houden en stelt dus gewoon eigenlijk helemaal niks voor ;)

9. basovich

basovich Guest

live vroeger was echt tof:)..halo 2, splintercell: CT.
    super!

10. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Counterstrike met carmaniac, mezz, samtex en ag bijna alle nederlanders. Dat was pas echt bruut die tijd. Kun je je moeilijk voorstellen, maar wij waren allemaal echt verslaafd en het was gewoon altijd gezellig. Geen game heeft dit na CS nog voor elkaar gekregen

Rainbowsix Vegas is trouwens goed op weg :)

Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    in het begin had ik alleen MotoGP waar ik veel plezier aan heb beleeft. later hadden een paar andere vrienden ook xboxlive en hebben wel heel veel rainbowsix3 gespeeld. daarna nog SC:pandorra een beetje en daarna Halo2. en nu is de xbox dood opgescheven en spelen we niet meer...

12. basovich

basovich Guest

de laatste 360 game die ik echt met veel plezier speelde was PDZ, elke avond..was echt onwijs gaaf:D! nl vs. 'buitenlanders' 8)..
    dat waren nog eens leuke tijden:)!, nu hopen dat er nog meer van dat soort spellen komen die je dus lekker in een vast clubbie kan spelen...!

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Speel nu 2 jaar op Xbox Live en het meest gespeelde spel online is PES voor mij. Het begon natuurlijk bij PES4 en we zijn nu aanbeland bij deeltje 6.

Daarnaast heb ik nog vele andere games online gespeeld, zoals PGR2 en Forza Motorsport. Ik had verschillende shooters voor de Xbox, maar ik was nooit zo heel sterk in FPS op de console dus die speelde ik niet zo vaak online.

Nu op de Xbox360 speel ik wederom veel PES, maar daarnaast natuurlijk ook de toppers Gears of War en Call Of Duty 3. Met smart wacht ik op Forza Motorsport 2. Eindelijk met 60fps online racen! :cool:

Xbox Live is voor iedere Xbox gamer een must! Vooral met de 360 voegt het zoveel toe. Live is echt top! :)

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zelf ben ik pas aan live begonnen toen ik de 360 had(meteen op de releas)
    alleen het eerste spel wat ik erin stopte was halo 2 en ging meteen online
    had halo 2 al sinds die uit gekomen was alleen nooit online kunnen spelen maar wou toch wel die sfeer checken...
    zelf ruim een jaar na dato werd dat nog volop gespeeld. kan me nouwelijk voorstellen hoe het geweest moest zijn toen die net uit was

15. Morninglight

Morninglight RB6

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond live op de Xbox 1 erg gaar, ik heb veel RB6 op kai gespeeld en daar was het altijd gezellig en hoe meer zielen hoe meer vreugd, had ik eens een 2dagen livekaartje gekregen bij een game, @live was je een half uur bezig voordat je in een room zat waat je niet binnen 5sec uitgekicked werd.. ik was er snel van genezen dus ;)

op de 360 is het een stuk beter al beginnen er nu ook al veel gare games op af te komen...

16. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb veel rainbow six gespeelt maar de mogelijkheden van live waren echt niet van die tijd maar RB6 had naar mijn mening erg goede live ondersteuning en goede verbindingen, speelde heel zoms PES 4-5 maar ook Halo 2 was erg cool online en velen uren gespeelt

kan me ook nog herrineren die xbox live demo die ik had met MotoGP, echt uren op dat ene circuit gereden met toen nog vrienden

verder is oude live ook wel mooi in een andere manier, heel simpel, alleen gericht op 1 iets een beetje, goede verbindingen, no shit erom heen, veel mensen uit je friendlist die mee deden, dat is nu echt anders, de ene speel PES, de andere GOW, COD 3 en noem maar op en de anderen kom je gewoon noooit meer tegen op live...:'-(

Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  17. ViperMike

ViperMike Guest

Ik heb veel plezier met Counter strike gehad, unreal championship 2 was ook een spr game. Ik vond het geweldig, in het begin kwan je er allemaal kleine kinderen tegen en na 1 weekje stopte ze er al mee omdat ze het niet konde winnen. Maar daarvoor speelde ik altijd halo1 over xbox conect. Dat was in de tijd toen de xbox nog net 1 maandje oud was.
    En halo2 noem ik niet echt oldskool, die game is niet zo oud.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2006
  18. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nooit de mogelijkheif online te gsaan met me xbox 1... geen CC, wilde wel graag maar was simpelwerg niet morglijk vooral met speelen als halo 2 en SC: CT miste ik het wel...

P.S. sorry voor spelfoiuten ik ben dronken :9 :D

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Speelde eerst Mechassault, daarna RB6 en natuurlijk Gaylo 2 :9.

20. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hey kom op gastuhhh ! jullie doen net als al die 65 +'s in het bejaardentehuis.....: lekker sentimenteel doen over vroeguhhh was alles beter...bla..bla !!!:x ik vind het nu op live nog steeds erg tof met de nieuwe next gen games als GOW, COD3, RSV...enz..enz... ja iedereen speelt de game die hij/zij leuk vindt maar ik zit toch elke dag nog met een zooi NL'ers in lobby's die gezellig zijn hoor ! \o/ :b: :thumbs: en ja je kan nu ook videochatten, livechatten, via internet berichten sturen...het is wat mij betreft dus alleen maar verbeterd ! _O_ :lol: _0/

Deel Deze Pagina