Deze idioot heeft dus zn pc gekoeld met gewoon olie, draait al een jaar en de onder delen kan je gewoon in andere computers gebruiken! Wie het eerst met zn Xbox heeft uit gehaald! http://www.markusleonhardt.de/en/oelbilder.html
vette snizzle is dat gek! En functioneel ook, Als die olie warm wordt kan je erin frituren Dit moet echt be beste koeling zijn die je kan krijgen!
ik ga serieus overwegen om mijn Xbox ook op deze manier te verdrinken! Het ziet er vet uit, en het is functioneel
Vaag, het ziet er uit alsof alles in feite er in 'drijft', dat lijkt me niet echt goed voor je systeem , maar blijkbaar kan het.
heb je wel eens stikstofkoeling gezien?? dat blijft pas koud!! dat is echt de beste koeling die er is!
Is dat nodig dan? Wat denk je zelf... :{ Een PC is vanbinnen gelukkig helemaal van metaal, niet dus. Over je sig: Dat staat in de [faq]FAQ[/faq], lezen.
zolang het niet in aanraking komt met zuurstof vindt er geen oxidatie (= roesting) plaats, zuurstof is namelijk een vereiste bij roesting.
ideaal voor lan parties, druk aan het gamen, honger? patatje er in, kroketje even seti at home draaien, processor op warmen, Klaar!