[XOne] Om de 5 minuten worden uitgelogd van Live...

Discussie in 'Games' gestart door xboxrox, 13 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxrox

xboxrox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Ongeveer om de 5 a 10 minuten word ik uit bijvoorbeeld een server in Black Arrow gegooit. Als ik dan weer probeer te joinen staat er ''cannot assign server adress'. Bij elk spel wat ik heb, ook op de PC, heb ik dit probleem. Bij Diablo 2 bijvoorbeeld wordt ik om de ongeveer 5 minuten eruit gegooit en dan kan ik het programma weer overnieuw opstarten, dan kan ik weer joinen voor 5 minuten. Voorheen - een maand geleden - had ik dit probleem nog niet. Ook heb ik een originele xbox zonder enige modchip e.d. erom. Ik heb overigens een router tussen mijn xbox en PC zitten.

Ik heb al geprobeerd om alle poorten naar de xbox open te zetten maar het probleem deed zich nog steeds voor. Chello, onze provider, weet er ook niks van en zegt alleen maar dat het aan de router kan liggen. Alle instellingen ben ik al samen met m'n pa doorheengegaan maar nog steeds is het probleem nog niet opgelost. Misschien heeft het iets met de update van Chello's snelheid te maken een paar weken geleden?

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige routers kunnen de last van vele verbindingen niet aan. Misschien die van jou ook niet?

3. jeroen_newhome

jeroen_newhome jeroen

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt het beste je router er even tussen uit halen en dan nog eens proberen veel routers bevatten namelijk een firewall beveiliging, als je je router er tussen uit gehaalt hebt en als je dan geen verbinding hebt moet je even kijken of je computer naam juist is ingestelt

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    xboxrox: je zit hier nu al bijna 2 jaar op het forum, en nog maak je een thread aan die onnodig is. Je hebt een routerprobleem; waar ga je dan heen? Juist ja, de routerthread. Daar zal je dus ook geholpen worden.
    Of je gebruikt ICS; en dan ga je naar de centrale ICS thread, logisch toch? :)

Dicht.

Laatst bewerkt: 13 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina