Ik deed net me tothegame rondje (kijke of er nog nieuwe release datums bekend zijn of uitgestelde games) en toen zag ik achter Brute Force staan: 20-Jun-2003 echt jammer ik verheug me echt op deze game en nu is die 2 weken uitgesteld(voor de zoveelste keer) Nou dat was het, ik wou het alleen maar ff zeggen
Ehhm, dit stond volgensmij al een tijdje in de centrale Brute Force thread. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder klote. Dit is echt een game waar ik op zit te wachten. Maar tot die tijd vermaak ik me nog wel met andere topgames
mischien maken ze hem alleen maar beter, in dat geval vind ik het wachten niet zo erg. Wetend dat er top spel aan zit te komen!!!
Uitstellen is volgens mij 9 op de 10 keer om het spel beter te maken.. Maar het irritante is dat ze nooit eens zich aan hun eige release houden, ik bedoel zeg dan dat het spel een paar weken later uitkomt dan je verwacht, kan het alleen maar mee vallen
ja maar dan denken mensen van, jah het duurt zo lang, ik koop wel een ander spel, als je moet kiezen ofzo.
Heb ik besloten om m'n xbox niet te verkopen voor Brute force kan ik 'm nu weer in de verkoop gaan zetten.
Alleen omdat die 2 weken is uitgesteld? Ik vind dat ook kut maar om daarom nou je Xbox te verkopen gaat wel erg ver. Het word gewoon een top spel en ik koop um echt 100% zeker.
spel is wel geweldig, egt een topper.. en dat ie wordt uitgestelt, ok je moet nog even w88 beetje zuur mayb.. maar egt het komt de game alleen maar ten goede.. op zich had ik gewilt dat ze nog een maandje aan splinter cell hadden gezeten om al die foutjes eruit te halen..
het zou grafisch de bom moeten zijn, maar leg maar is een mannetje tegen een muurtje.. dat irriteert me sowieso.. en dan nog de framedrops.., en de game is bij veel mensen wel is een keer vastgelopen..