Beste Kobold, ik val niemand aan. Als ik jou zou aanvallen, zeg ik bijvoorbeeld dat ik je moeder nog laatst zag rijden, zonder zadel op haar fiets. Van dit soort dingen. Maar dit doe ik niet, dus ik blijf beleefd. Precies wat jij wil, dus ik begrijp je probleem niet. Die van die xbox betovering vond ik wel bruut ja, daar wist ik ff niks op, DAMN, YOU GOT ME!!! En inderdaad, ik respecteer jullie mening wel, behalve die van jou, (uiteraard) simpel gezegd omdat jij betovert bent. Er heerst zo`n slechte Guy Lechuck voodoo spell op jou, waarschijnlijk overgenomen uit Monkey Island 3. Snappie? En volgens mij val ik niemand lastig, maar alleen jou, simpel gezegd omdat ik goede argumenten heb voor alles wat jij uitkraamt. Ghe, mij lul je er echt niet uit hoor. Neverrrrrrrr
Tuurlijk ben ik jaloers, wie niet. Dit heb ik al trouwens een keer gezegd hoor, in herhaling vallen is inderdaad makkelijk. En ik heb vandaag ook Halo onder mijn lieve snoezelig gezichtje gehad bij Futurezone, en daar werd maar weer bevestigd waar ik al bang voor was. Max Modderfucking Payne ruled nog steeds voor de pc. Trouwens, die tech demo van de nieuwe Serious Sam voor de pc, wow. Ik heb trouwens plaatjes gezien bij ign voor de xbox van maxie, maar deze winnen het nooit van mijn vette bruute iiyama 19 inch 1600 x 1200 met gepatendeerde troepies. En je moet overigens geen woorden als rationeel gebruiken, dat past niet bij je. En je vult trouwens zelf in dat je een slecht persoon bent, dat heb je mee niet horen zeggen hoor. Hoe komt je er toch op? Of eigenlijk, hoe kom je er af?
Oja, dit is een verbetering van dat vorige stukkie wat je niet snapte: (en inderdaad, ik heb niks te doen doen nee, I WANT MY PS2 !!!!!!) (geintje hehe) (maar blijft toch leuk) (he) (zei je wat) (nee hoor) (praat gewoon ff tegen mezelf) (ok) (dat mag) Kobold, als dat prutje (!!) echt zo goed was, was je er wel 24 uur (nog steeds) per dag mee aan het gamen, day in, day out baby en had je geneens tijd (en voornamelijk zin) om hier er met ons over te discusieren. Tenminste, als ik iets bruuts zou hebben, en ik zou er zo enthousiast over doen alsdat jullie dat zijn, zou ik dit dus menen en hier ECHT niet gaan rondhangen, net zoals jij doet. Snappie?? Ik bedoel, geef mij metal gear solid 2 en mij zie je hier voorlopig echt niet meer hoor.
Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2001