Yo crackhead......everybody played halo 1 on xbox.....we don't need to see pictures of it. We want pictures of new games....not old games. Ennuh ik denk dat hier wel een slotje op kan....beetje domme thread.
Maar niet de PC versie...dus stil maar.... Gaat de PC versie trouwens MP via internet ondersteunen??? lijkt mij wel
Looks like there have been made quite a few changes, especially in Muliplayer, I can see new maps and is that a Covenant Rocket Launcher?! That is just sweet! Thanks for the pics! Enneh, Letsbee is een Koreaan, vandaar dat men hier dan Engels spreekt. En T!jg3rn00tj3, ik denk niet dat jij degene bent die hier zal bepalen of er een slotje op komt, dit gaat over de PC versie van een klassieker waar heel wat aanpassingen zijn gemaakt en waarop veel mensen zitten te wachten, als jij het niet interessant vindt hoef je Letsbee niet gelijk uit te schelden...
Hmmz ik vind die screens niet echt waarvan je zegt wow... het verschilt niet veel van xbox versie.. of eigenlijk is t hetzelfde... heb net een review gelezen op gamespy en die vinden ook dat de xbox versie psies hetzelfde is.. enige nieuwe is dat je dus met muis kan spelen.. enw at xtra levels voor MP en dat je die over internet kan spelen.. niet echt moeite waard
maar wel leuk voor de PC-dudes die geen Xbox willen kopen!! (kwist niet dat Letsbee een Koreaan was! )
ziet er goed uit, volgens mij iets scherper, maar de light effecten zijn op de xbox mooier volgens mij